Nabodama Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 ...og det synes jeg som mor er flott! -fordi jeg synes det er fint at hun utforsker seg selv, slik at hun vet hva hun liker, og kan dra nytte av dette senere -fordi hun er så fri i forhold til sin egen seksualitet, dvs at hun ikke oppfatter sex som noe "ekkelt og fy" -fordi jeg tror hun blir flinkere til å sette krav i forhold til gutta om at hennes nytelse også er viktig Vi har dessuten snakket mye om sex og forhold, og jeg synes det er fint at vi har en slik åpenhet rundt dette emnet. Hun kom faktisk hjem og sa: "Mamma, kom og se hva jeg har kjøpt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nå trodde jeg at jeg klikka meg inn på et frustrert og fortvilet innlegg fra en sneversynt mor. Tenkte jeg skulle svare "er ikke det flott da?". Også leser jeg dette! Det er jammen bra det skrives noen sånne innlegg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg trodde nok det samme som Ragnhild ja Supert at det finnes slike mødre som deg Nabodama. Din datter er heldig som har et slikt utganspunkt for det som antagligvis blir et fritt og godt seksualliv. *savner en applaus smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 håper jeg får ett like åpent forhold til min datter når hun vokser opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tror dattera di er heldig som har deg som mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sinnsykt bra! :D Jeg også satt med forventninger om det motsatte da jeg klikket meg inn på tråden - fysj så fordomsfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Heldig datter, fornuftig mor :D Måtte jenta få mange gode opplevelser og bli trygg på seg sjøl og sin seksualitet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg ble imponert. Flott mor og datter som har et så fint forhold. Men jeg må bare få si at jeg håper datter holer seg til onani en stund til, og ikke liggger med gutter ennå... Når jeg var femten var kveldskosen under dyna "sovemedisinen" min, men sex m kjæresten ventet jeg med til 17... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #10 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kjempeflott!!! :D Heldig er hun også som har en mamma som ser slik på det som du gjør! Syns også du er heldig som har et slikt åpent og ærligt forhold til din datter!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 fortalte hun deg at hun hadde kjøpt vibrator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jøss!!! Ser ikke akkurat for meg 13-åringen min om et par år: Mamma, se hva jeg har kjøpt meg! Tror isåfall hun beholder d for seg selv.... ....og d må hun jo mer enn gjerne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tusen takk for så mange positive reaksjoner! Godt å høre at det er flere som deler mitt syn! :D Jeg trodde faktisk at jeg kom til å provosere mange ved å skrive dette. Sexysadie, ja hun fortalte det selv da hun kom hjem med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg synes ikke d er så veldig bra at en 15-åring har kjøpt seg vibrator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 D må du jo få lov å mene, men du kan uansett neppe hindre henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 D må du jo få lov å mene' date=' men du kan uansett neppe hindre henne....[/quote'] Hadde d vært min datter hadde jeg aldrig funnet på å hindre henne i å kjøpe seg vibrator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvorfor synes du ikke det er bra, da, Sexy Sadie? At en 15-åring kjøper seg vibrator. Kjøper hun seg ikke vibrator, finner hun jo gulerøtter i grønnsaksdisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvorfor ikke det da, ss? Selvfølgelig er det ikke bare positivt i seg selv, hun er jo rimelig ung. Det hadde jo kanskje vært bedre at hun ikke hadde vært interessert i slike ting enda. Men hun er voksen for alderen, og veldig nysgjerrig på sex og forhold osv. Det som er bra når det først er sånn, er at vi har en så god kommunikasjon at hun snakker med meg om slike ting. På den måten vet jeg litt om hva hun holder på med, og også litt om hennes verdier. Jeg har i tillegg mulighet til å påvirke henne på en positiv måte når det gjelder holdninger og gi henne råd om alt fra kjønnssykdommer til klok oppførsel. Hadde hun ikke snakket med meg om slike ting, hadde hun fortsatt vært like nysgjerrig, og sikkert også mer utprøvende utenfor hjemmet, for å si det sånn. Dessuten vet jeg at mange sliter med å ha et naturlig forhold til sin egen kropp og sex generelt nettopp fordi slikt har vært hysj-hysj hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #19 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvorfor synes du ikke det er bra, da, Sexy Sadie? At en 15-åring kjøper seg vibrator. Kan ikke fatte annet enn at 15-åringer som går hen og kjøper seg vibrator er utsatt for en eller annen form for press ifra kamerater ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. oktober 2003 #20 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eventuelt, så har hun bare lyst på en vibrator... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå