Gå til innhold

Bilder som popper opp i hodet?

Anbefalte innlegg

Dette hender kanskje hver 2. måned når jeg ikke tenker på noe spesielt eller ikke gjør noe annet enn å bare ligge å stirre på veggen. Når hodet er helt tomt og klart, rett og slett.

Plutselig popper det opp et bilde i hodet mitt. Jeg får bildet helt i detaljer og får grøssninger. Hva bildene betyr, eller hva de angår meg vet jeg absolutt ikke. Jeg har aldri sett noen av menneskene som er på bildet, og bildene har "temaer" som ikke har noe med min hverdag å gjøre.

Fikk kanskje første bilde for ett år siden, men i det siste har det bare blitt mer og mer vanlig.

Jeg kan nevne de to nyeste bildene, om det hjelper å forstå;

- Dette var en mann som løper mot en dør. Jeg ser dette fra utsiden. Dørene er av glass med mørkebrun treramme. Mannen har halvlangt, fyldig, mørkeblondt hår med fall i og brun stresskoffert i venstre hånd. Det er menn som løper etter denne mannen, menn i blå/turkise frakker. Jeg er helt sikker på at han rømmer fra et psykiatrisk sykehus. Jeg bare vet det.

Følelsen jeg fikk da jeg fikk bildet var at jeg følte meg redd og skremt. Akkurat som om jeg hadde sett et spøkelse eller noe! Han virket helt sinnsyk!

- Det andre syns jeg virker ganske sært. Jeg fikk se bakenden av et hvitt og rødt fly som var i himmelen med litt skyer i, som var veldig hvite og rene. Flyet var tykt, nesten som om det var et fly man kan se på Mikke's klubbhus. Et barnefly.

Men det sære var at en arm sto ut av flyet. Jeg tror det var en mannearm. Mener armen var hvit? Husker ikke helt.

Ja, det jeg lurer på er da om du har noen som helst aning av hva det kommer av? Hvorfor får jeg dem og har du noen gang opplevd dette?

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, så det ble nå religion og livssyn ;P Syns det er likke mystisk som livet... Hahh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VinglePetter

Du er heldig.

Det finnes folk som tar narkotika i form av LSD og lignende for å oppleve det der. Det du "ser" betyr absolutt ingen ting, og er selvfølgelig bare fri fantasi. Alt er i hodet ditt. Er det ikke fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...