Gå til innhold

Barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ha bursdag for 6-åringen vår, og har undersøkt litt priser på arrangerte bursdager rundt om kring. Og de fleste tar vel litt over hundrelappen per pers. Jeg syntes det var litt mye, for det blir jo fort en del når en skal invitere 10-15 stykker. Men samtidig så er det jo barnet mitt sin bursdag og jeg vil jo gjerne at hun skal ha det gøy. Jeg lurer derfor på hvor mye dere hadde vært villige til å betale for en bursdag? Det er selvfølgelig et krav at det må skje noe som en ikke hadde hatt mulighet til å gjøre hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart ha bursdag for 6-åringen vår, og har undersøkt litt priser på arrangerte bursdager rundt om kring. Og de fleste tar vel litt over hundrelappen per pers. Jeg syntes det var litt mye, for det blir jo fort en del når en skal invitere 10-15 stykker. Men samtidig så er det jo barnet mitt sin bursdag og jeg vil jo gjerne at hun skal ha det gøy. Jeg lurer derfor på hvor mye dere hadde vært villige til å betale for en bursdag? Det er selvfølgelig et krav at det må skje noe som en ikke hadde hatt mulighet til å gjøre hjemme.

Har selv betalt 130,- kr pr. barn på et badeland. inkludert pølse m/chips og konkurranse. Synest det var helt greit, men det beste bursdagene er de vi har hatt hjemme. Litt mer arbeid, men bursdagsbarnet var mye mer i fokus hjemme enn på badeland.

Skrevet

Det kommer litt an på hva prisen inkluderer. Hvis det er en aktivitet + mat hadde jeg vært villig til å betale opp mot 200 pr. barn, så lenge det er en aktivitet som er morsom for de fleste barna (lekeland, bondegård, badeland osv.). Jeg har aldri vurdert McDonalds el. hvor det ikke er en morsom aktivitet.

Ellers er jeg enig i at de mest vellykkete bursdagsfeiringene er de vi har hatt hjemme, nettopp fordi det er mer fokus på bursdagsbarnet, og det er ofte stats å få vise frem sine leker osv.

Men hvis det er kostnaden som er "problemet" så husk at det ofte går på mye penger i en hjemmebursdag også; pynt, ballonger, papirduk/engangstallerkener osv. (Jeg vet at det ikke er nødvendig, men ofte ønsker bursdagsbarnet et tema, f.eks fotball eller prinsesse-bursdag)

Skrevet

Har hatt bursdag på gård, med besøk i fjøset, riding og hoppe i høyet som aktiviteter. Vi fikk et rom med kjøkken og sto for maten selv. Dette betalte vi kr 150 for. Det var veldig vellykket. Har litt begrenset plass hjemme, så dette var helt supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...