Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle nå åpne et dokument jeg fikk tilsendt på mail. Jeg fikk lastet det ned, men det gikk ikke an å åpne det. Jeg skjønte ingenting, for jeg hadde allerede oppe flere dokumenter. Jeg prøvde da å lukke et som var oppe, for så å åpne det på nytt. Nå er jeg veldig fortvilet, for jeg har ikke peiling på hva som skjer :tristbla:

Dette er feilmeldingen som har kommet opp hver gang jeg har prøvd å åpne et dokument:

"Det oppstod en feil da kommandoen ble sendt til programmet"

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Last ned open office å prøve å åpne derfra?

Skrevet

Jeg har openoffice, og det gikk an å åpne det der. Men jeg vil jo gjerne få word til å fungere, da det er det jeg liker best.

Skrevet

Hvilken filendelse er det, og hvilken versjon av Office har du? Er det docx og du ikke har nyeste versjon vil du mest sannsynlig ikke få åpnet det.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Om du finner ut at det er riktig format (altså at du har ny nok versjon til å åpne det), så kan du jo re-starte maskinen / re-starte office? Hvis det viser seg at du har for gammel versjon (kan ikke åpne .docx), så kan kanskje avsender lagre det i .doc og sende det på nytt?

Skrevet (endret)

Jeg sa jo at jeg hadde prøvd å åpne andre filer som jeg hadde brukt tidligere, og det gikk heller ikke. Plutselig bare gikk det, så jeg vet ikke hva som var galt.

Edit: alle filene var forresten .doc

Endret av GUNS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...