Ananka Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Jeg har nylig flyttet til Trondheim og ønsker å bytte fastlege. Kan noen anbefalle en flink kvinnelig lege i selve Trondheim by, eller nerme byen?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Jeg har nylig flyttet til Trondheim og ønsker å bytte fastlege. Kan noen anbefalle en flink kvinnelig lege i selve Trondheim by, eller nerme byen? Nei.. Jeg har hatt to kvinnelige fastleger her, og det er helt utrolig at noen av de får lov til å jobbe som leger Men jeg kan anbefale en bra fastlege! Østensen på valentinlyst legesenter. Kjempelege Hyggelig og forståelsesfull:) Eneste grunnen til at jeg tok han og ikke en kvinnelig fastlege, var fordi jeg var desperat etter å komme meg bort fra den siste kvinnelige fastlegen, og han var den eneste ledige.. Angrer virkelig ikke
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er kjempefornøyd med ei som heter Julie på Ila legesenter. Veldig nærme byen. Er også veldig fornøyd med legesenteret i seg selv, de gir deg alltid time på dagen hvis det er noe akutt, og de er veldig greie med at man kan bestille resepter på nett og sånn, det syns jeg er innnmari praktisk. Syns det var kjipt å måtte si fra meg plassen der da jeg flytta fra byen ja.
Gjest pasient Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Legene ved Skansen, utrolig sympatiske og dyktige. Ellers har jeg også hørt at Ila Legesenter er bra. men det er trolig liten kapasitet til nye pasienter?!
lyche Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Helle på Gløshaugen legesenter. Vet om flere i tillegg til meg selv som er kjempefornøyd med henne.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Nils Ivar Leråan. Beste legen jeg har hatt!
Hinata Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Helle på Gløshaugen legesenter. Vet om flere i tillegg til meg selv som er kjempefornøyd med henne. Bare synd hun er ute i fødselspermisjon frem til jul Gleder meg til hun kommer tilbake ihvertfall
lyche Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Bare synd hun er ute i fødselspermisjon frem til jul Gleder meg til hun kommer tilbake ihvertfall Stemmer det, hadde jeg glemt. Er vel bortimot året siden jeg var der, så jeg har ikke vært der siden hun ble borte. Forhåpentligvis trenger jeg ikke før hun kommer tilbake heller, så da har jeg igrunnen ikke merket noe til permisjonen hennes. Men hun er veldig flink og hyggelig hvertfall. Voksen dame på ca 40 år (?).
Hinata Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Vil vel heller si midten av 30-åra. Virker veldig ungdommelig ihvertfall Tror jeg aldri har slappet av så godt på en legetime noen gang
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Min erfaring er at det som oftest er veldig få kvinnelige leger i Trondheim som har ledig plass, ihvertfall hvis man skal ha noe på sin side av byen. For øyeblikket er det vel syv kvinner som har ledige plasser, men det er bare én av dem som er i sentrum, og to som er sentrumsnære (Gløshaugen, Moholt). For meg som bor i sentrum blir det altfor kronglete å dra ut til Ringve, men det kommer jo an på hvor TS skal bo. Jeg har hatt flere flinke kvinnelige leger i Trondheim, men ingen av dem er ledige nå
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Kristin på Valentinlyst legesenter! Setter seg virkelig inn i tingene og tar jobben sin som fastlege veldig seriøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå