Mary Poppins Skrevet 21. september 2011 #801 Del Skrevet 21. september 2011 Høres veldig likt ut som da det begynte for meg Lykke til med fødselen! Og kos deg masse med lille jenta når hun er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. september 2011 #802 Del Skrevet 21. september 2011 Stikker innom og sier og hilser på Mange lykkeønskninger med fødselen, spennende!! Kjenner misunelsen i laange baner.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. september 2011 #803 Del Skrevet 21. september 2011 ..ingen sladris?? Er sååå spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 22. september 2011 #804 Del Skrevet 22. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. september 2011 #805 Del Skrevet 22. september 2011 ..ingen sladris?? Er sååå spent!! Ja, jeg også er såååå spent. Håper vi snart får en oppdatering og at alt står bra til! Morsomt hvor engasjert man blir i forhold til noen man aldri har møtt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #806 Del Skrevet 23. september 2011 Innom m en kjapp oppdatering. Lille gull kom til verden på termindato. En lang tøff fødsel førte til slutt med et keisersnitt. Hun er 3 kg og 46 cm. Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste. Takk for alle lykke ønskninger. Fødselshistorie kommer når vi er hjemme igjen og jeg er på beina igjen. Til alle fødende som står for tur, det er virkelig det største som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. september 2011 #807 Del Skrevet 23. september 2011 Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste. Gratulerer så utrolig masse med ei lita, nett prinsesse Gleder meg til å høre mer om alt, godt å høre det er bra med deg, selv om det var en lang og tøff fødsel. Ta godt vare på hverandre og lillejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. september 2011 #808 Del Skrevet 23. september 2011 Innom m en kjapp oppdatering. Lille gull kom til verden på termindato. En lang tøff fødsel førte til slutt med et keisersnitt. Hun er 3 kg og 46 cm. Hun er det vakreste jeg har sett noen gang. Sambo er helt fantastisk. Mørbanket og sengeliggende, men verdens lykkeligeste. Takk for alle lykke ønskninger. Fødselshistorie kommer når vi er hjemme igjen og jeg er på beina igjen. Til alle fødende som står for tur, det er virkelig det største som finnes. Hurra for keiserinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 23. september 2011 #809 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye med keiserinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. september 2011 #810 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulera så masse med prinsessa! Må være helt fantastisk å endelig møte henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 23. september 2011 #811 Del Skrevet 23. september 2011 Hurra! Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 23. september 2011 #812 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer!!! Håper du kommer deg raskt Kos dere masse med lille jenta deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 23. september 2011 #813 Del Skrevet 23. september 2011 Ååååå!! Gratulerer så mye med prinsessa di, Arven1! Godt å høre at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. september 2011 #814 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. september 2011 #815 Del Skrevet 23. september 2011 GRATULERER så mye med den lille prinsessa Synd du hadde en så tøff fødsel, men det høres ut som om det stemmer det alle sier, at alt er "glemt" så fort en får møte det lille vidunderet! Håper du kommer deg fort og at du og din kjære nyter tiden nå! Gleder meg til mer oppdatering etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. september 2011 #816 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer Arven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 23. september 2011 #817 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye, Arven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. september 2011 #818 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye med prinsessen din, Arven Gleder meg til fødselshistorien kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #819 Del Skrevet 27. september 2011 Da var vi hjemme fra sykehuset og den nye hverdagen har så smått begynt. For en utrolig følelse av å bli mamma Hun er det vakreste som er og jeg kan ikke se meg mett på henne og ingen har fortalt meg at nyfødte lukter så godt. Jeg er så utrolig lykkelig over underet vårt. Hun er foreløpig en rolig liten baby. Hun sover og spiser stort sett. Har hatt noen gråtetokter frem til nå...... Ååååh, jeg får helt vondt i hjertet av å se på henne Sambo har bare vært så fantastisk hele veien. Fødsel var noe av det tøffeste jeg har vært igjennom og han sto ved siden min hele veien og bare trøstet. Fødselshistorien kommer etterhvert når jeg blir mer i form. Er fortsatt ganske redusert, men blir bedre for hver dag som går nå. Og når jeg titter opp i babykurven er det verdt hver eneste smerte og tåre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 27. september 2011 #820 Del Skrevet 27. september 2011 Gratulerer så masse med prinsessa, Arven! Endelig er hun her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå