AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 jeg var hos frisøre og ville ha håret mitt mørkere. jeg hadde en lys farge på håret. vi la inn brune striper i det. nå syns jeg det ser grått ut. hvertfall kjedelig. hvordan få tilbake det blonde håret mitt? er det dumt av meg og kjøpe hjemme bleking og leggge masse lyse striper i det?
Lulilelu Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det kan du fint gjøre hvis du er sikker på at du får det til, for da må du bruke hette og dra ut tynne strimler med hår. Du må også bruke en god bleking (swartzkopf blond er bra). Selv om du kanskje ikke skal ha håret hyperblondt bør du minst velge den som heter L1+ som er den nest sterkeste. Grunnen til det er for å unngå at håret får rødgult skjær etter bleking, siden disse pigmentene er noe av det siste som trekkes ut, og har du litt brunt hår vil ikke de svake blekemidlene virke lenge nok til pigmentene forsvinner. Ikke ta for mye hår på en gang. Pass på å bruke de hullene som allerede finnes i hetten for da blir det jevnest resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå