Gjest Tine Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde en litt artig dag i dag.. Hadde på meg svarte skinntights(ser ut som ekte skinn),vanlig topp som går rett nedenfor rumpa og liten kort skinnjakke,oh normalt høye hæler(svarte sko) Da jeg satte meg ved siden av en fyr på bussen i morres,så kunne han ikke stoppe å stirre på låra mine!Han snudde seg gang på gang og kikket på beina mine...begynte å føle meg ubekvem der jeg satt.. Så gikk jeg av bussen da-på vei til jobb. Joa,der kommer det to menn(ganske pene;)) bak meg,når de gikk forbi meg så snudde han ene seg til meg og sa:så fin du var da:) Jeg ble helt -eh-takk for det-kjekt å høre!så smilte han noe voldsomt. Så ei lita stund etterpå kom det pigade en til.Han også kom bak meg-gikk forbi meg,snudde seg,sa hei og gidde meg det største gliset. Altså..det må være skinntightsen el? Har ikke opplevd noe sånt på morningen før..hehe men artig da-fikk en god start på dagen jeg:)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Er mange med fetisj for skinn, lær og lignende stoffer som koser seg med dagens tightsmote, ja. Lekre ben og stumper i yndlingsstoffet, er vanskelig for menn å se bort da
Gjest Bella_ Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Koselig da:)Men tror ikke det bare var tightsen.Selvfølgelig den også,men du hadde sikkert kombinert det riktig og så bra ut i helhet.Synest noen ganger det kan bli sikkelig vulgert med slike tights når man ikke klarer å bære de.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 He he bare det ikke var hull i rumpa så
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Jøss, trodde det var sånn "ekle menn" oppførte seg, jeg. Har ikke noen fetisj for spesielle stoffer, så hvis jeg hadde glodd hadde det vært fordi tightsene "poengterte" en fin kropp. (Passe brede, velformede hofter, lår osv)
Gjest Anjelika Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg opplever det med skinnbukser. Tydeligvis en enorm turn on for veldig mange menn. I tillegg så er det noe fetisj-aktig over det, man sender vel ut litt signaler om at man er en überseksuell maneater. Er jo mange som blir kåte av lakk og lær, men skulle tro de var vant til å se tights med skinnlook nå! Så du så nok ekstra bra ut
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg opplever det med skinnbukser. Tydeligvis en enorm turn on for veldig mange menn. I tillegg så er det noe fetisj-aktig over det, man sender vel ut litt signaler om at man er en überseksuell maneater. Er jo mange som blir kåte av lakk og lær, men skulle tro de var vant til å se tights med skinnlook nå! Så du så nok ekstra bra ut Det er fordi det lukter ny-bil av dere Seriøst, det er turn-on for mange, som du sier i forhold til fetisj og maneater stilen. Jeg tenner på alt som er kroppsnært jeg da, et par proposjonerte kvinnelår med skinntights, bomullstights, tynn/tykk strømpebukse eller stayups limt på er bra uansett Men det er altså det som er inni (nei, ikke personligheten men selve lårene) som spinner i det slibrige hodet mitt med all skitten og umoralsk tankespinn når det vakre åsyn forlater bussen, reiser seg og går fra cafeen eller krysser gata en annen vei enn jeg skal...........
Gjest brutal_mann Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde aldri sagt noe slik til en dame... Ei heller en mann :gjeiper: Men godt å se det finnes kvinner som kan ta kompliment
Quasis Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Vel, hadde samboeren min sett deg, hadde nok han sett litt ekstra på deg. Han elsker lakk/lær. Den tights moten som er nå, er midt i blinken for han
Catlover Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 Åh, det er jo såå sexy med sånne tights! Hvor har du kjøpt dine? Du så åpenbart fantastisk ut, og det er vel ikke grisete av menn å si at man ser fin ut? Gratulerer med looken!
Gjest hogwash Skrevet 14. oktober 2010 #11 Skrevet 14. oktober 2010 Det er fordi det lukter ny-bil av dere What he said!
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. oktober 2010 #12 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde aldri sagt noe slik til en dame... Ei heller en mann :gjeiper: Men godt å se det finnes kvinner som kan ta kompliment Javisst finnes de! Det handler definitvit mye om hvordan et mulig kompliment formuleres og posteres fra avsenderen også. En liten historie fra min hverdag. Sist mandag var jeg på en større matbutikk og fyllte vogna med det som skal til. Midt inne i sjappa sto ei demo-jente og promoterte et eller annet, med stepanne og tilbehør og jeg vet ikke hva. Hun var nydelig. Rett og slett vakker. Jeg ble helt satt ut, begynte å trille vileløst rundt med handlevogna og besøkte et par av diskene nær henne opp til flere ganger. Så smiler skjønnheten og sier noe sånt som "nå har du gått forbi meg fire ganger, så jeg regner med du gjerne vil smake?". Inni hodet mitt tenkte jeg "Ja, smake på deg" men verbalt kom det noe sånt; "ellers takk, jeg ble bare litt satt ut fordi du rett og slett er så vakker". Hun ble kjempeglad og takket hjertelig for fine ord. Og ferdig med det! Det hører med til hsitorien at jenta kunne vært dattera mi om vi legger godvilje og svært tidlig pubertet til grunn. Men et kult øyeblikk var det!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. oktober 2010 #13 Skrevet 14. oktober 2010 @Den italienske osten Hm... Jeg skygger banen om jeg skulle treffe på ei dame jeg finner distraherende pen. Fordi en er redd for å bli stemplet som en pervofaen (igjen). Fått en del "Hva faen du ser på din jævla... " ja...
FantasDick Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg pleier å få kommentarer på baken og lårene i tettsittende bukser/tights, men det tar jo helt av med skinn/lakk-tights/bukse! Har flere bekjente som regelrett sikler.. Synes det er koselig, jeg da!
Gjest Anjelika Skrevet 15. oktober 2010 #15 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg pleier å få kommentarer på baken og lårene i tettsittende bukser/tights, men det tar jo helt av med skinn/lakk-tights/bukse! Har flere bekjente som regelrett sikler.. Synes det er koselig, jeg da! Mm Å gå med skinnbukse er omtrent det samme som å skrive "sjekk ut denne" på rompa, så man kan ikke akkurat bli sur når folk glor. Mange som klør i fingrene etter å ta på skinnbuksa også. Greit det, når de spør fint. Men å slå på rompa uten forvarsel er Kanskje det stramme skinnet gjør at de forveksler den med en tromme.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. oktober 2010 #16 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det er noe med skinn og lær. Bare spør Leopold von Sacher-Masoch eller Jim Morrison for den saks skyld Endret 15. oktober 2010 av MikeWaters
Gjest Bella_ Skrevet 15. oktober 2010 #17 Skrevet 15. oktober 2010 menn spiller det ingen rolle hvordan kropp dama har da??
Gjest MikeWaters Skrevet 15. oktober 2010 #18 Skrevet 15. oktober 2010 menn spiller det ingen rolle hvordan kropp dama har da?? Nei, blått hår og rulator blir raskt ignorert så lenge gamla er kledd i død ku!
Eske Skrevet 15. oktober 2010 #19 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, blått hår og rulator blir raskt ignorert så lenge gamla er kledd i død ku! Du er fantastisk, mr. Waters.
Gjest MikeWaters Skrevet 15. oktober 2010 #20 Skrevet 15. oktober 2010 Du er fantastisk, mr. Waters. Takk for det, Jeg har mine (fre)dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå