Gå til innhold

Starten til et bedre liv!

Viribus

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede nå klart å få full pott på poengene denne uken! Jeg har hatt med matpakke hver dag på jobb, trent 2 ganger og laget hjemmelaget mat 2 ganger = 50 poeng! Woohoo! Det betyr at jeg kan ta det litt rolig i helgen... ;)

Var akkuart og handlet i butikken, og oppdaget til min store forskrekkelse at favorittsjokoladen er kommet ut... Det er sjokoladekuler med melkekrem! Jeg klarte å gå forbi dem, men det var bare såvidt. Jeg ble veldig fysen på sjokolade!!! Det har heldigvis gitt seg nå som jeg er hjemme. Dette betyr at jeg må være sterkere når jeg handler, og ALDRI handle på tom mage!

Hånden mot panna: *gi meg styrke* *jeg tar sunne valg* *gi meg styrke* *jeg tar sunne valg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinka :klappe:

Jeg har ikke full pott, og må trene i helgen for å klare det. Men jeg klarte utfordringen da :hoppe: (de dagene jeg var på skolen... :sjenert: )

Endret av lyche
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uke 3 over og igjen har jeg klart full pott! :)

Det betyr at jeg har nå totalt 110 poeng tilsammen. + at jeg har klart å holde meg unna søtsaker.

Er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og jeg har allerede sanket 20 poeng. Jeg har vært å trent + at jeg har laget hjemmelaget middag. I dag ble det fiskepinner med potetmos, tomater og sursøtsaus etter anbefaling fra en kollega. Det var faktisk veldig godt :)

En god start på uken. Har trent styrke for andre gang, og kjenner allerede forbedring. Helt utrolig! Det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, så flink du er :klappe:

Jeg har også spist fisk i dag, og det var helt tilfeldig faktisk. Hadde handlet inn fisk før jeg så at det ble ukens utfordring :)

Jeg skal prøve styrkeprogrammmet ditt denne uken, men ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen i dag ! :hoppe:

:gave: :gave:

:blåse: :blåse: :blåse: :blåse: :blåse:

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Takk, takk. Og enda jeg har bursdag, så har jeg ikke spist noe kake. Hadde faktisk ikke lyst på enda jeg hadde lov! Og jeg har vært ute med bikkja i en times tid :) I feel good, so good!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg trøtt. Forsov meg litt på morgenen i dag, så jeg rakk ikke å spise frokost. Merker at jeg nå går å fyser på alt mulig rart, spesielt sjokolade. :sjokolade:

Heldigvis ikke lenge til lunsj...

I går var jeg ute og gikk en drøy halvtime. Det var deilig å komme seg ut, men merker at det begynner å bli kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger motivasjon :sukk:

Skal komme meg på trening i dag, men merker dørstokkmila er laaaang..

Håper du klarer å være flink i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefonøyd med meg selv om dagen. I går fikk jeg full pott på alle poengene denne uken, enda det bare var torsdag. Jeg har trent 2 ganger = 20 poeng, jeg har spist 2 hjemmelagete middager = 20 poeng og jeg har klart ukens utfordring som var å spise to forskjellige fiskeretter = 10 poeng. Det betyr at jeg kan slappe av resten av uken... I hvert fall ikke stresse med å samle poeng.

Jeg har så langt klart å motstå søtsaker, men merker at det blir vanskeligere og vanskeligere. Nå som julen nærmer seg er det sjokolade og kaker overalt, samt at folk rundt meg spiser og har det med seg og tilbyr det. :rulle:

Jeg skal klare dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å dra på trening i går, men var dønn sliten etter en laaaaang arbeidsuke. Jeg gikk heller og la meg tidlig... Synes jeg har vært flink ellers i uka, så en hviledag fortjente jeg.

Jeg har full pott på poengene denne uken og det blir totalt 160 poeng :klappe:

Jobber i helgen, så får ikke trent noe særlig da. Men tenkte jeg skulle gå en lang tur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :klappe: Ble ikke full pott på meg denne gangen, men skal ta meg sammen til neste uke.

Håper du har hatt en fin jobbehelg og at du ikke sliter deg helt ut da. :klemmer:

Glad i deg, vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sliten... men sånn er det alltid etter en arbeidshelg :) Har vært ute på tur i dag i finværet. Det var virkelig deilig! Kjenner at jeg liker solen. Den påvirker humøret og får ting til å virke lettere.

Hittil har opplegget gått greit. Har ikke falt for noen fristelser ennå, men går å planlegger hva jeg kan spise på julaften... Men når den tid kommer, så har jeg sikkert ikke lyst på noe :) Er det ikke sånn det bruker å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu uke, ny utfordring!

Denne ukens utfordring er å få til fire treningsøkter. De har jeg tankt å ta på mandag, onsdag, fredag og søndag. Jeg har også tenkt å lage hjemmelaget middag på mandag og fredag. :kokk:

40% er gjennomført! Jeg synes vi er flinke! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeei, 40% er jo dritmye :hoppe:

Er litt mer i siget nå, har vært flink og skrevet ned det jeg har spist i dag, og merkelig nok hjelper det på motivasjonen. Jeg liker å se hvor flink jeg er :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomførte en treningsøkt i går og. Så da er jeg halvveis gjennom ukens utfordring. Jeg prøvde et nytt apparat, en form for stepmaskin, og kjenner det utrolig godt i lårene i dag! Trapper har ikke vært min venn i dag. Men det betyr vel at det funker, at musklene jobber og at noe skjer.

Jeg har hatt et par drømmer til om sjokolade, tilsvarende den jeg har nevnt før her. Jeg synes det er rart, for jeg har ikke spesielt lyst på det. Jeg velger å tro at det er underbevisstheten min som prøver å gjøre meg mer motstandsdyktig mot fristelser... :sikle:

I morgen skal jeg ha personlig trener time + at jeg har invitert ei venninne på middag. Da må jeg lage noe mat :tongue:

Så langt har jeg samlet 30 poeng denne uken for 2 treninger og 1 hjemmelaget middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner, hvorfor i all verden skal butikkene fylle opp hyllene til randen med ulike godterier, kjeks, kaker og lignende før jul? Akkurat som om det ikke er vanskelig nok fra før av å motstå de hersens godtehyllene... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...