AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Kjæresten min har latexfetisj, og jeg har for første gang kjøpt meg et latexantrekk. Jeg er helt nybegynner i denne verdenen, og nå føler jeg meg ufattelig dum, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at det blir "riktig". Latex bør helst være glatt og skinnende og glinsende (som man ser på alle bilder), så jeg har kjøpt glansspray. Uten glansspray ser det matt ut. Men det legger seg jo bare utenpå og blir klissete? Jeg har forsøkt å spraye og la det henge en stund, tørke over med en myk klut, spraye igjen og la det tørke... men enten så er det klissete eller så er det matt. Så til dere som har vært borti dette før, hva skal jeg gjøre for å bli like glinsende og sexy som jeg ser alle er på bilder, uten å være klissete? Jeg føler meg ufattelig teit som ikke får det til, men vil heller ikke spørre kjæresten siden dette skal være en overraskelse
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Du kan ha kjøpt feil latex, det kommer nemlig i to typer.. Matt, og glans.
Cuckold Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Kjæresten min har latexfetisj, og jeg har for første gang kjøpt meg et latexantrekk. Jeg er helt nybegynner i denne verdenen, og nå føler jeg meg ufattelig dum, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at det blir "riktig". Latex bør helst være glatt og skinnende og glinsende (som man ser på alle bilder), så jeg har kjøpt glansspray. Uten glansspray ser det matt ut. Men det legger seg jo bare utenpå og blir klissete? Jeg har forsøkt å spraye og la det henge en stund, tørke over med en myk klut, spraye igjen og la det tørke... men enten så er det klissete eller så er det matt. Så til dere som har vært borti dette før, hva skal jeg gjøre for å bli like glinsende og sexy som jeg ser alle er på bilder, uten å være klissete? Jeg føler meg ufattelig teit som ikke får det til, men vil heller ikke spørre kjæresten siden dette skal være en overraskelse Her får du gode råd om vedlikehold av latexklær: http://www.sug.no/cgi-bin/sug/ts.pl?aid=95&kat= Sitat: Polering Noe av det forlokkende med latex er den skinnende, nesten speilaktige overflaten. Men den kommer ikke av seg selv. Riktig vedlikehold og polering må til. Etter påkledning fjerner du først eventuelle rester av talkum og støv med en myk fuktig klut som ikke røyter. Deretter bruker du en poleringsmiddel ment for latex-klær. Det finnes et utvalg å teste. Noen sprayer sprer seg like gjerne utover parketten som klærne, uansett hvor du peker dysen. Noen tørker fortere enn andre, og noen typer kan bli seige istedenfor tørre. Unngå å blande flere typer. Spray rikelig utover plagget når det er påkledt. Dette vil kreve assistanse. Enda bedre er det om du tar på et lag før du kler på deg, og så et til etter alt er på plass. La det sette seg en liten stund. Tørk deretter av overflødig polish med en myk, tørr klut. Ikke gni det av; bare stryk lett over. Speileffekten vil gradvis forsvinne ettersom timene går. Du kan vurdere å ta med deg en liten flaske å friske opp med om du skal på..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Komme seg inn i klærne Latex er dyrt, og ikke ofte veldig slitesterkt. Før du forsøker ta på noe som helst, bør du ta av deg alle skarpe gjenstander som kan henge seg fast eller ripe opp klærne. Om du har lange negler, er det lurt å bruke noen hansker i bomull eller PVC (engangs) til å trekke dyrere klær på med. Sørg for at huden din er tørr - Litt fuktighet gir mye friksjon. En del fuktighetskremer inneholder oljer som tørker ut latex og får den til å sprekke. Det beste er å ikke bruke noe olje, parfyme eller lotion. For å gjøre det enklere å skli inn i klærne, kan du bruke uparfymert talkum. Enkelte plagg kan være lettere å få på med en vannbasert glidekrem, men da gjelder det å bruke så lite som mulig, om du skal unngå å skli rundt i klærne hele kvelden. Noen foretrekker å ta på langarmede plagg i rekkefølgen arm, hode, neste arm. Tettsittende plagg, altså de fleste, er enklest å ta på ved å rulle dem på plass. Ujevn trekking og strekking kan ødelegge klærne. Forsøk å bruke hele hånden. Neglemerker kan være stygge, og vanskelige å få vekk. Planlegg på forhånd i hvilken rekkefølge du vil ta på deg klærne. Start helst med de vanskeligste, om mulig, for å unngå akrobatikk og svette. Som regel blir alt enklere om du kan få hjelp av en partner. Enkelte plagg er også designet slik at påkledningshjelp er helt nødvendig. Kroppshår kan fort lugge i latex, og det kan også være synlig gjennom tynnere plagg. Hårfjerning på enkelte strategiske steder anbefales. Hahahaha, skulle likt å sett meg selv prøve å kravle nedi et heldekkende latexplagg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå