AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Kjæresten min har latexfetisj, og jeg har for første gang kjøpt meg et latexantrekk. Jeg er helt nybegynner i denne verdenen, og nå føler jeg meg ufattelig dum, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at det blir "riktig". Latex bør helst være glatt og skinnende og glinsende (som man ser på alle bilder), så jeg har kjøpt glansspray. Uten glansspray ser det matt ut. Men det legger seg jo bare utenpå og blir klissete? Jeg har forsøkt å spraye og la det henge en stund, tørke over med en myk klut, spraye igjen og la det tørke... men enten så er det klissete eller så er det matt. Så til dere som har vært borti dette før, hva skal jeg gjøre for å bli like glinsende og sexy som jeg ser alle er på bilder, uten å være klissete? Jeg føler meg ufattelig teit som ikke får det til, men vil heller ikke spørre kjæresten siden dette skal være en overraskelse
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Du kan ha kjøpt feil latex, det kommer nemlig i to typer.. Matt, og glans.