Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd I.D men det la seg som sparkel i ansiktet uansett hvor lite jeg brukte og hvor mye jeg brukte kosten over. Det hadde også altfor mye skimmer.

Hvilke andre merker finnes det av mineral sminke, og hvor kan man få kjøpt dem?

Jeg er ute etter en lett mineral foundation som kan jevne ut litt, jeg har ikke noe i ansiktet som trenger å dekkes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De merkene jeg liker best er Everyday Minerals og Tikei, fås kjøpt på everydayminerals.com og tikei.se. Begge merkene selger billige prøver, Tikei sine koster vel 10 svenske kr, husker ikke hva EM sine prøver koster, men de prøveboksene holder til en del påføringer. Jeg synes det var lettere å finne perfekt fargematch hos EM enn hos Tikei, og det er vel den eneste forskjellen for min del. Begge dekker bra, men du ser likevel ikke ut som en dukke.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med The Body Shop sin mineralfoundation :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd mange forskjellige, og for meg funker de billigste best :-) Favoritten er faktisk IsaDora sin! (Ja, jeg vet at det er forskjell på hva de inneholder.) De jeg synes er verst er Tikei og GloMinerals, disse gir meg et alt for sparklet og pudret utseende. Tror det beste er å prøve litt forskjellig ut fra hva slags hudtype man har, og om man foretrekker løst eller presset. Fargen vil jo som regel variere gjennom året, og finner man ikke perfekt fargematch kan man jo blande to farger.

Endret av minipia
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med The Body Shop sin mineralfoundation :jepp:

Ja! Jeg bruker den til å jevne litt, bare, og den funker som bare det.

Skrevet

Bare Minerals sin foundation er definitivt best! Jeg har tørr hud, og tar først på serum og en god krem før jeg påfører mineralfoundationen. Da smelter den lettere inn i huden:). Gir utrolig fin glød og når man prepper huden godt først ser det absolutt ikke pudrete ut på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...