Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et tips til en god selvbruningskrem, har du det? Pris?

Jeg regner med det er forskjellig hva som fungerer om man har lys/mørk hud, har tørr/fet hud, eller er det ikke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd "Sublime bronze" fra Loreal, og ble godt fornøyd med resultatet. Skrubbet huden, og smurte meg godt inn med fuktighetskrem før jeg brukte selvbruneren. Fikk mange komplimenter for brunfargen, så den kan jo ikek ha sett så alt for gal ut.. Husker desverre ikke pris siden jeg kjøpte den i vår, men den var overhode ikke uoverkommelig dyr. Omkring en hundrelapp kanskje?

Skrevet

Jeg bruker også Sublime Bronze fra L'oreal, og betaler 109,- for den på Mega.

Er fornøyd med den.

Skrevet

Fake It! fra Body Shop til 160 eller noe sånn - holder i en evighet.

Skrevet

Body Shop sin har jeg hørt skal være bra, ja.

Har dessuten lest skryt om Dior og Clarins sine selvbruningskremer, noen som har prøvd disse? Holder de det de lover og er grei i bruk?

L'Oreal sin var ukjent for meg. Og vips, to KG-brukere som er fornøyd.

Takk for tips, dere tre.

Flere som kan henge seg på svarene ovenfor, eller har andre tips?

Skrevet
L'Oreal sin var ukjent for meg. Og vips, to KG-brukere som er fornøyd.

Jeg er også fornøyd med L'oreals krem.

Anbefales på det varmeste!

Gjest Shivani
Skrevet

Har dessuten lest skryt om Dior og Clarins sine selvbruningskremer, noen som har prøvd disse? Holder de det de lover og er grei i bruk?

Har prøvd dem ja. Clarins fikk best i test for et par år siden, men jeg syns dior sin er den beste av de to. Clarins sin tar lenger tid å få farge med, men fargen blir fin når den først kommer. Det kjedelige er at det må flere lag til. Dior sin er effektiv og blir fin gylden.

Skrevet

Shivani, Dior sin selvbruningskrem koster minst en 100-lapp mer enn l'Oreal sin. Har du forsøkt den sistnevnte, og er i så fall de ekstra kronene verdt å bruke på Dior? (hvis man ser bort ifra luksusfølelse ved å unne seg dyre merkeprodukter, og kun ser på bruk og resultat).

Skrevet

Nå som solen er gått i dvale, er en daglig klatt med selvbruning beintfram blitt ett must. Lancôme er tingen, synes jeg.

Gjest Shivani
Skrevet
Shivani' date=' Dior sin selvbruningskrem koster minst en 100-lapp mer enn l'Oreal sin. Har du forsøkt den sistnevnte, og er i så fall de ekstra kronene verdt å bruke på Dior? (hvis man ser bort ifra luksusfølelse ved å unne seg dyre merkeprodukter, og kun ser på bruk og resultat).[/quote']

Jeg har bare prøvd den sprayen til L'Oreal, og utifra det syns jeg Dior er verdt det. Ikke fordi den er "luksus", men fordi den er usannsynlig drøy og virker godt. (nå skal det i rettferdighetens navn sies at jeg ikke betalte de selv, men fikk gratis gjennom jobben). For å forvirre deg mer kan jeg si at når jeg har kjøpt selv har jeg valgt Matis... :wink:

Skrevet

Ikke forvirret (ennå :wink: ), men veldig glad fra tips fra deg og alle sammen, Shivani.

Skrevet

Får gjøre deg litt forvirret jeg da :blunke: , og kaste fram enda et forslag: Comodynes sine self tanning-servietter!! Lett å påføre, ikke klissete, trekker raskt inn i huden og smitter ikke av. Fargen blir veldig fin på meg i hvert fall!

Endelig fornøyd! :hoppe:

Skrevet

Jeg synes Piz Buin sin spray er god. Lett å smøre på, og trenger kun være på i 30 minutter.

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har prøvd Clarins! Den gir en gyllen farge, men fargen holder ikke noe særlig. Den lukter også utrolig sterkt.

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Guinot sin selvbruningskrem. Fås kjøpt på hudpleiesalonger el. Strawberrynet.

Det jeg liker med den er at den er brunfarget, slik at jeg ser hvor jeg har tatt på krem, og det er kjekt når man bor alene og skal smøre seg inn på ryggen mm. I tillegg lukter den godt(!) og gir selvsagt fin farge - ikke for lys, ikke for mørk (men jeg har ganske lys hud, og vil ikke ha for mye farge).

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige, men jeg blir ikke lett brun, verken av sol eller selvbruning. Den jeg har vært mest fornøyd med er FakeIt fra Body Shop.

Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig også! Jeg er veldig bleik, ser det da forferdelig fake ut? Noen produkter som er bedre enn andre på dette området??

Skrevet

Nå har jeg prøvd Sublime Bronze fra L'oreal. Funket fint på meg den :)

Tusen tusen takk for alle gode tips, folkens.

Skrevet

Ja, jeg ser at du har blitt brun og fin..

Men det er jo ikke noe krav å ha på seg bikini når man bruker selvbruner da :blunke:

Skrevet

Takk Lea!:ler:

Selvbruning gir igrunnen mange muligheter for eksperimentering. Jeg har lurt litt på om jeg skal lage meg en "omvendt bikini" :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...