Gjest nysgjerrigpetra Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Bare lurer litt til dere som har vært/er utro. Hva fikk dere til å være det, og hvorfor var du det? Var det bare en feil i fylla`? usikker på følelsene dine? mangel på sex/spenning/nærhet? Har du holdt det hemmelig for din partner? osv osv. lurer sånn. takk for alle svar
Gjest Raindrops Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg var sammen med en manipulativ drittsekk. Han hadde sex med to veninner/bekjente av meg, og av en eller annen grunn slapp jeg han inn i livet mitt igjen gang på gang. Han fikk en utrolig kontroll over meg, overbeviste meg om at jeg ikke var verd noenting, og at han var den eneste som ville ha meg. Han var 25, jeg var 16. Da bestevennen hans begynte å legge an på meg tok det ikke lang tid før jeg var utro. Jeg var desperat etter bekreftelse. Det var også det som skulle til for at jeg klarte å bryte ut av forholdet. Jeg forsvarer det ikke, utroskap er utroskap, men det var til stor hjelp for meg. Jeg sa aldri noe til eksen om at jeg hadde vært utro.
Gjest AS Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Bare lurer litt til dere som har vært/er utro. Hva fikk dere til å være det, og hvorfor var du det? Var det bare en feil i fylla`? usikker på følelsene dine? mangel på sex/spenning/nærhet? Har du holdt det hemmelig for din partner? osv osv. lurer sånn. takk for alle svar Jeg var drittlei ham, og vi reiste til syden. Der møtte jeg en annen, og de kveldene vi krangles såpass at han stakk ifra meg for å legge seg,var jeg med han andre. Sexen med typen var dårlig, lite spenning, men det avgjørende var at han var naiv, aaltfor pusete, og oppførte seg som en liten unge. Gikk ikke an å snakke normalt med ham. Jeg har ikke sagt det til ham,men dumpen ham rett etter turen
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Fordi jeg hadde vanskelig for å stole på folk å følte at jeg trengte noe å ha i "bakhånd" hvis han noen gang kom til å såre meg. Og det gjorde han, og det var utrolig deilig å bare kunne slenge dette i ansiktet hans når han trodde han hadde overtaket. vet det er feil, og kanskje høres søkt ut, men det funket for meg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg var utro mot daværende kjæreste med eksen som dumpa meg. Følelsene fra min side var døde og jeg visste jeg ikke ville være med denne kjæreste resten av livet. Dette er 5 år siden og kunne aldri tenkt meg å vært utro igjen. . Klarte ikke se personen i øynene på lenge og jeg gråt mer enn han da jeg fortalte det. Jeg kunne se i øynene hans at det var vondt for han. Han elsket meg virkelig. Men uansett om forholdet er dødt eller ei, det er utrolig dårlig gjort. Lært av den feilen:)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg gjorde det mot min eks for å få bekreftelse..
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 og jeg kommer nok til å gjøre det av de samme grunner.. hater å sitter her alene kveld etter kveld, det betyr sikkert heller ingenting om jeg er utro..kan ihvertfall like så godt være singel. Føler meg mere ensom i forholdet. Og lettere å gå når jeg har hatt sex med en annen..det mangler ikke på tilbud.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 jeg var først utro fordi jeg var full og ung og ikke brydde meg stort egentlig, hadde sånn happy go lucky holdning til alt og følte vel at han hadde misbrukt tilliten min ved en anledning lenge før, noe jeg aldri kom over, så var kanskje litt ubevisst hevn også (han var ikke utro, men hadde lixom prøvd seg eller noe). så var jeg utro fordi jeg blei forelska/betatt, og så det samme igjen. har ikke vært utro på mange år nå, det er helt fjernt for meg i forhold til den personen jeg har blitt. men folk sier jo at hvis "lynet slår ned" så er alle utro.....men har holdt på med to samtidig da, som ikke visste om hverandre, men ingen av de var noen seriøs greie, så da er det jo ikke utroskap.
LitaPia Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 Min oppfatning etter å ha snakket med venner som har vært utro er at dem som er utro gjerne er litt usikre på seg selv, dem trenger bekreftelse på at dem er god nok. At dem fremdeles har "markedsverdi". Andre kan nok igjen føle at dem mangler noe i forholdet. For min del mener jeg at alle og enhver kunne nok ha vært utro om "lynet slo ned". Men gresset er alltid grønnest der man vanner.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #11 Skrevet 14. oktober 2010 Foreslår at du gjør det slutt først. Kommer nok aldri til å gjøre det...for jeg vil aldri finne noen bedre kjekkere og mer sexy enn han! Da må det i så fall være fordi jeg virkelig har blitt singel igjen...har prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men det ender alltid med at han sier jeg må slutte med "tullet"....og det gjør jeg jo. men av og til tenker jeg slik..
Gjest nysgjerrigpetra Skrevet 14. oktober 2010 #12 Skrevet 14. oktober 2010 Mange interessante svar her ser jeg. Virker som om de flese er utro pga at de ikke føler seg sett og mangler bekfreftelse.. Det er en kanskje en viktig huskeregel for oss alle egentlig; å la partneren vår vite at vi SER dem og BRYR oss om dem.( Hvis man virkelig gjør det da selvfølgelig). Men regner med at det er derfor mange skiller seg osv siden man bare blir en vanesak for hverandre og man føler kanskje et mindre ansvar for den andre siden man ikke egentlig verdsetter hverandre nok.. Trist :/ Særlig i vår verden hvor alle har det så travelt.. Kjæresten min var utro.. han kysset/rota med ei jente som jeg visste om hele tiden (hun var og er i forhold gjennom 5år!!) han
I Grosny Skrevet 15. oktober 2010 #13 Skrevet 15. oktober 2010 og jeg kommer nok til å gjøre det av de samme grunner.. hater å sitter her alene kveld etter kveld, det betyr sikkert heller ingenting om jeg er utro..kan ihvertfall like så godt være singel. Føler meg mere ensom i forholdet. Og lettere å gå når jeg har hatt sex med en annen..det mangler ikke på tilbud. Fink foreslo at du slår opp først. Enig. Å være utro er å gjøre seg til noe upålitelig med lav status og cred. Hvis du må ha pose og sekk, så si heller i fra til typen din at du ikke er eksklusivt hans lenger, og at du kommer til å forsyne deg litt her og der hvis du føler for det. Husk kondom!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 jeg var utro for å bli sterkere og komme meg ut av et forhold som jeg ikke var lykkelig i. Jeg trengte en vei ut, og dette var min måte. Nå hadde jeg gjort noe galt, og jeg visste at han ikke ville like det. Sa ikke noe, men antar at han vet det nå. Gjør meg ingentig. verre fyr går det ikke ann å finne. For å beskrive hvor ille det var så kaster jeg opp hver gang jeg ser han, eller han tar kontakt. jeg får anfall og klarer ikke stå, legger meg ned å hulker som en unge. Dette skjer uavhengig av hvor "snill" han er. I mitt hode er han ikke snill han er et monster. Selv psykologen sa at jeg hadde gjort rett, og mente som meg at uten utroskapet ville jeg nok fortsatt ha vært i det forholdet å følt meg undertrykt... Så vi(utro personer) er ikke alle tankeløse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå