AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan kan det ha seg at first price tunfisken i vann har to forskellige næringsinnhold? De står sammen i hylla hvor den ene inneholder 110 kalorier pr 100 gram og den andre 77 og langt mindre proteiner.. Noen som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 ... ingen?? Er begge First Price? Trodde det bare fantes en slags First Price tunfisk i vann?
NullHull Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Send en mail til Kiwi da vel, og spør. First Price er vel deres eget merke. KIWI
Jitney Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Er begge First Price? Trodde det bare fantes en slags First Price tunfisk i vann?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, begge er First Price tunfisk biter i vann.. De står ikke ved siden av hverandre en gang, men sammen (blanda liksom). Etter jeg merket det første gangen har jeg sett etter andre ganger jeg er i butikken og det er ikke alltid jeg ser den med minst proteiner/kcal osv... Alltid den med 110 kcal pr 100 som jeg trodde var den eneste :klø: Synes liksom det var så rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå