Gjest Hulderjenta Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 I dag handlet jeg på butikken, og gjett hva jeg så!! Julemarsipan!!! O lykke! Egentlig litt tidlig, men.. Mmmmm!
Grooo Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Tidlig ja... Fikk helt sjokk jeg, og fortet meg å spise opp pakken med påskemarsipan som lå innerst i kjøleskapet.. Kjøpte den på "salg" etter påske, og har spart og spart på den. Nå er den vekk!
Gjest Madley Skrevet 9. oktober 2003 #4 Skrevet 9. oktober 2003 Julemarsipan er fryktelig godt...hehe...Men vi prøver å holde oss vekk til november i allefall...selv om kjæresten holdt på å gå amok i marspianhylla igår...
Gjest Zalomine Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 Min samboer har (heldigvis) ikke oppdaget dette enda
K. Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Jo, det er litt tidlig, men gud så godt det er da! Jeg greide ikke å styre unna den i butikken.. K.
Fakse Skrevet 9. oktober 2003 #7 Skrevet 9. oktober 2003 Tror vi har julemarsipan fra i fjor littende, den er sikkert tørr og god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå