Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva gjør dere på kveldene og i helgene? Trenger noen tips:)

Hos meg blir det mye film og tv, men vi er flinke til å gå turer i perioder, skal prøve å få ham med på en lang tur hver helg.

Videoannonse
Annonse
Gjest skuffet
Skrevet

Hei

Hos meg blir det mye film og tv, men vi er flinke til å gå turer i perioder, skal prøve å få ham med på en lang tur hver helg.

Vi spiller brettspill på kveldene og i helgene. Det er gøy!

Skrevet

Vi går ofte på café og kunstutstilling i helgene. Skulle gjerne hatt flere ideer jeg også, så skal følge med her :yvonne:

Gjest Pittelillemeg
Skrevet

Vi går ofte på café og kunstutstilling i helgene. Skulle gjerne hatt flere ideer jeg også, så skal følge med her :yvonne:

Spiller brettspill og eventuelt PC/PS3-spill sammen, spiser ute om vi har råd, går på handletur, prater veldig mye sammen :) Vi kan også finne på å samle venner, lage vafler eller kake, og bare hygge oss med spill og prat.

Gjest Avocado
Skrevet

Hei

Vi har de fleste kveldene hjemme i sofaen, ser på tv, koser med føttene til hverandre og prater om temaer vi får fra tv'n eller internettartikler. Har hund som vi går turer med, det hender også vi kjører et stykke for å komme til nye turløyper. Spiser ute av og til, prøver å variere på restaurantene. Spiller biljard, drar på kino.. Masserer hverandre, spiller brettspill, drar på campingtur (kanskje mest aktuelt om sommeren), han lurer på å bytte bil, så det har blitt noen fine turer der vi prøvekjører biler også (jeg synes i hvert fall det er koselig). Drar til Sverige for å fylle opp fryseren :) Jeg tror ikke det har så mye å si hva man gjør, bare man gjør det sammen. Har vært sammen i 4 måneder, så har nok ikke rukket så mye ennå (bor sammen). Ting vi planlegger å gjøre når vi får tid og engasjement nok er å dra ut på bowling, gokart, jogge sammen, svømme sammen og den type ting.

Skrevet

På hverdager lager/spiser vi middag, trener, slapper av i sofaen med en serie/noe på tv'n, går tur med hunden, spiller på Xbox/PC (GH, WoW o.l), har kompiser på besøk, spiser ute av og til, handler, drar til Sverige (mat/røyk/snus), drar på kaffebesøk, eller han finner på noe med sine venner og jeg stikker ut med mine venner.

I helgene sover vi litt lengre, spiser ordentlig frokost, spiser lunsj ute, går tur med hunden, reiser bort, drar på camping/telt-tur, vasker bilen, kjører søndagstur, spiser middag ute, går på kino, drar på fest/byen av og til, ser film hjemme, spiser søndagsmiddag med familien, går på tur i skogen/fjellet.

Har vært sammen i 4 år.

Skrevet

Som regel så blir det å sitte hjemme foran tven og se på serier eller spille ps3.. Men av og til får vi barnevakt, og da tar vi oss feks en kjøretur, kjøper is/kakao og sitter i bilen og prater :rødme: Eller vi tar en tur på kino...

Men med en liten en her, så blir det mest hjemmekvelder...

Skrevet (endret)

Går litt i butikker å titter som ikea osv..., ser mye film/tv og snakker om dette etterpå, veldig morro!

Går på kino, besøker restauranter, besøker venner, lager mat sammen, drar en kort tur med danskebåten til København.

Trener sammen, sykkler eller går en tur på kvelden, eller kjører en biltur opp til Grefsenkollen.

På lørdag og søndag lager vi alltid fantastisk helgefrokost sammen, det er stas. Så hender det vi stikker til butikker etterpå på lørdags formiddag, ser litt på salg, spiser lunsj i byen, tar en kaffekopp og holder hånden... Koselig.

Endret av Wonders
Skrevet

tusen takk for svar:)

tar gjerne i mot flere svar og tips:)

kom på noen selv jeg vil prøve.

Lage helge middag sammen, med forrett, middag og dessert

Bake

Dra på telttur, bør kanskje vente til neste sommer:P

Lage pepperkaker med pynt på når juletidene begynner:)

Skrevet (endret)

Vi bruker mye av tiden vi er sammen til å kommunisere. Det kan være alt fra "de nære ting" til tv-program.. De stundene hvor vi snakker sammen er gull verdt for meg jeg henter overskudd og styrke etter hver diskusjon.. Jeg føler meg priviligert som har en så klok mann som samtalepartner..

Ellers så må han være med meg på shopping noen ganger, tror ikke det er favorittsysselen hans, men han smiler og blir med.. he he

Vi har en treningsdag i uken sammen, hvor vi går på SATS.

Av og til kjører vi tur, gjerne opp på fjellet.

Det er kjekt å ha en mann som jeg trives så godt sammen med og tørr være meg selv med, det får meg til å slappe av og jeg får mye kvalitetstid.. :yvonne:

Endret av *smak*
Skrevet

Ser på tv-serier og film, han kan spille mens jeg sitter foran dataen, gå lange turer, ta en svipptur til Danmark, en weekend borte nå og da, gå på kino, restaurant osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

er det noen som går på kurs med kjæresten?

kokkekurs eller noe lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...