Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere denne uken var jeg hos Change for å finne riktig BH størrelse og få noen som passer! Ble ganske overrasket da damen der fortalte at jeg var 70DD! Jeg har en liten håndfull bryster bare. Og venninnene mine jeg har fortalt om det, de ble først kjempeoverrasket, og så begynte de å tvile på at jeg var blitt målt riktig.

Så til dere der ute som vet hvordan dette med BH størrelser fungerer... Hvordan er det dette egentlig blir funnet fram til? Jeg har alltid trodd at "double D's" var damene på film som hadde STORE bryster!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har hørt er jo mindre omkrets, jo mindre cup, dvs. at cupen i en 70DD ca tilsvarer cupen i en 75D, 80C, 85B osv. Så en som har 80DD vil altså ha en god del større bryster enn deg, ikke bare større omkrets.

Gjest Elfrida
Skrevet

Men passet 70DD da? I tilfelle er det jo din størrelse.

Skrevet

Ah ok så de står i forhold til hverandre :) Ja de passer, og det burde jo egentlig ha overbevist venninnene mine... Men jeg ble nysgjerrig selv og på hvordan det egentlig henger sammen :)

Skrevet

Cup-størrelsen endres ved å gå opp/ned på omkrets som AB sier.

Om 70DD passer er det nok rett størrelse for seg! :) Jeg er selv en 65D/E og har små pupper. Har ei venninne med 85D som synes det høres så rart ut at jeg bruker større cup enn henne - hun har store pupper (og silikon) så jeg skjønner henne jo, men hun har ikke helt fått med seg hvordan cup/omkrets fungerer. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...