Gjest Hårek Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Møtte en mann for en stund siden, og etter en del flørting på byen endte jeg opp hjemme hos ham. Vi hadde en utrolig god kjemi, og jeg kan absolutt se for meg at det kan bli noe mellom oss. Dagen etter avtalte vi å treffes en gang til uka. Da jeg spurte når han kunne sa han at han hadde en travel uke, men at vi kunne se på slutten. Da foreslo han en dag jeg ikke kan, og når jeg da spurte om en annen dag, svarer han ikke mer. Har veldig lyst å få et svar på hva som er galt, om jeg har mast, om han ikke er interessert i meg, eller om han kansje ikke har sett meldingen? Dette er 3 dager siden, og jeg holder på å bli gal..
Gjest Xelle Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hadde han virkelig vaert interessert hadde han holdt kontakten.
Gjest navnelapp Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, dessverre. Slike idiotar vandrar rundt, det gjeld berre å styre unna dei. Problemet er at ein oppdagar det ikkje før etterpå at dei er slik.
Gjest Dhanu Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Send en cool, ikke-nevrotisk melding (IKKE spør om du har gjort noe galt, om han ikke liker deg osv) og inviter ham ganske enkelt med på noe helt konkret på et spesielt tidspkt. Svarer han ikke da, har du svaret ditt.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, det å ikke svare betyr at man ikke er helt i 100 på en person. Dette merker jeg selv på venner. kjempe interessert med å lære å kjenne meg, etter en måned dabber det litt av. På eksen min var det det samme, på elskeren min også. De fleste sender melding med EN gang hvis de har et øye med deg. Om så det er bare for et ligg eller forhold. De er begge de samme på begynnelse, men har de fått det de har fått ja da er de ikke så helt på det lenger. Forelskelse er ofte da man tar litt mer i uten å være klar over det. Tviler på at en som er forelska er så relaxa...
Gjest Mona Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Han gidder ikke mer sånn er det. du var et lett bytte og han ville treffe deg helga etterpå for kos. Kom deg videre. Dummeste en kan gjøre er og være med noen hjem etter bytur når man ikke kjenner de. Det blir som regel med den ene gangen. Kom deg videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå