daisy_dee Skrevet 14. oktober 2010 #1 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei Er det noen som vet om jeg kan få kjøpt de originale Hunterstøvlene i Dublin? Og isåfall, hvor - en spesifikk butikk/gate etc.. Prisnivået der kontra her hjemme? - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker8ell Skrevet 14. oktober 2010 #2 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg vet bare at hunter har en hau, og da mener jeg EN HAU, med reklamasjoner... hinthint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg vet bare at hunter har en hau, og da mener jeg EN HAU, med reklamasjoner... hinthint ååå? hva slags reklamasjoner da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker8ell Skrevet 14. oktober 2010 #4 Del Skrevet 14. oktober 2010 reklamasjoner vil jo si det er noe galt med støvlene. og de er vanskelige å reklamere på. hunter-folksa er skikkelig gnine når det gjelder det. Jeg vet ikke eksakt hva reklamasjonen var, men innkjøpssjefen i kjeden jeg jobber for vil ikke ha noe med hunter å gjøre. satser heller på ilse jacksobsen, som det er langt mindre problemer med. eneste problemet en har opplevd med ilse var at de knirket fordi lesten knakk, en tid tilbake, men problemet er fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 15. oktober 2010 #5 Del Skrevet 15. oktober 2010 Venninna min kjøpte da hun var i dublin.. Hun sa hun betalte litt under halvparten av hva det koster i Norge. Vet desverre ikke hvilken butikk, men fant hun det, finner vel du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2010 reklamasjoner vil jo si det er noe galt med støvlene. og de er vanskelige å reklamere på. hunter-folksa er skikkelig gnine når det gjelder det. Jeg vet ikke eksakt hva reklamasjonen var, men innkjøpssjefen i kjeden jeg jobber for vil ikke ha noe med hunter å gjøre. satser heller på ilse jacksobsen, som det er langt mindre problemer med. eneste problemet en har opplevd med ilse var at de knirket fordi lesten knakk, en tid tilbake, men problemet er fikset. reklamasjoner vet jeg svært godt hva er, jobber i skobutikk:p var bare hva slags type reklamasjoner det var snakk om .. om de sprekker, kanter løsner eller om det er den "misfargingen" jeg har hørt snakk om..(?) Ilse J. støvler har jeg hatt tidligere:) men ønsker Hunter nå, synes de sitter myemye bedre rundt foten og anklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 15. oktober 2010 Venninna min kjøpte da hun var i dublin.. Hun sa hun betalte litt under halvparten av hva det koster i Norge. Vet desverre ikke hvilken butikk, men fant hun det, finner vel du det hehe, sant nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå