Gå til innhold

Prøvd vagiflex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De få gangene jeg får orgasme når jeg har sex med typen, er de ganske svake. Derfor kunne jeg tenke meg å stramme opp musklene litt. Men jeg er så redd for å gjøre det feil...

Fikk litt TVshop følelse da jeg leste på denne nettsiden: http://www.vagiflex.com/

Produktet høres jo veldig bra ut, men jeg er skeptisk.

Det står at å bare knipe "uten hjelpemiddel" eller med knipekuler har liten, om noen, effekt. Det stemmer vel ikke..? Mange jenter som kniper kan vel ikke bare innbille seg at de har blitt strammere pga kniping?

Jeg har knipekuler, men har ikke brukt de så mye. Har hørt at hvis man anstrenger musklene for mye, kan knipingen ha helt motsatt effekt enn ønsket, og man kan bli slappere og miste kontroll på vannlatingen...

Hørte noen sa at 1 min kniping pr. dag var bra... Hvor mange sekunder knip, hvor mange slappe av osv? Er det nødvendig å gjøre hver dag? Hva skjer om man plutselig slutter å knipe? Blir musklene slappere enn de var før man begynte da kanskje?

Skummelt dette... :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gro isachsen er jo en rimelig kjent sexolog, så hun burde jo vite hva hun anbefaler.

Skrevet

Hun kan være kjøpt og betalt. Drøssevis av kjendiser får penger ved å reklamere for alt mulig piss...

Skrevet

De få gangene jeg får orgasme når jeg har sex med typen, er de ganske svake. Derfor kunne jeg tenke meg å stramme opp musklene litt. Men jeg er så redd for å gjøre det feil...

Fikk litt TVshop følelse da jeg leste på denne nettsiden: http://www.vagiflex.com/

Produktet høres jo veldig bra ut, men jeg er skeptisk.

Det står at å bare knipe "uten hjelpemiddel" eller med knipekuler har liten, om noen, effekt. Det stemmer vel ikke..? Mange jenter som kniper kan vel ikke bare innbille seg at de har blitt strammere pga kniping?

Jeg har knipekuler, men har ikke brukt de så mye. Har hørt at hvis man anstrenger musklene for mye, kan knipingen ha helt motsatt effekt enn ønsket, og man kan bli slappere og miste kontroll på vannlatingen...

Hørte noen sa at 1 min kniping pr. dag var bra... Hvor mange sekunder knip, hvor mange slappe av osv? Er det nødvendig å gjøre hver dag? Hva skjer om man plutselig slutter å knipe? Blir musklene slappere enn de var før man begynte da kanskje?

Skummelt dette... :s

Jeg pleier å telle i normalt tempo og knipe hver gang jeg teller. Teller til 30 ca 3 ganger. Du kan jo også knipe når du tisser, er bra hvis du greier å stoppe strålen :)

Dette lærte vi av lærerinnen våres på helse & sosial for mangen år siden hehe ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hos Tena.no så kan du få gratis en cd for trening av bekkenbunnen. Det er Kari Bø som har satt i sammen treningsprogrammet. Hun er professor innen treningsvitenskap og fysioterapi. Anbefales.

Jeg har brukt kuler/vekter, men syntes det fungerte dårlig. Det her treningsprogrammet er supert. Tar 20 min.

Anne

Skrevet

Går ikke an å knipe alt man makter lenge vettu, så du vil klare å slippe taket uten å "ødelegge noe". Vet ikke om det er det samme for andre, men er sånn med meg.

Jeg skulle prøve det en gang, gjorde 30 sånne en gang hver dag i 2 uker. nesten gang jeg hadde sex var det ikke så godt i begynnelsen. Jeg var trang fra før av, men med hans store penis så var jeg jo blitt enda trangere så det gjorde litt vondt :P Så jeg stoppa med det.

Skulle jeg treffe en ny partner som har mindre, ja da kan jeg sikkert øve meg igjen. Jeg har merka det at jeg ble videre med han jeg holder på med nå etter eksen, og fordi jeg hadde en ons med mye mindre penis en gang og følte nesten ikke noe. :)

Skrevet

Hos Tena.no så kan du få gratis en cd for trening av bekkenbunnen.

Tena? De fokuserer vel på inkontinens... Ikke å bedre orgasmer..?

Jeg kniper uten smartballs eller andre kuler og er fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...