AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kom glad og fornøyd inn på Platekompaniet, og skulle kjøpe en CD. Jeg skulle kjøpe David Guetta sin CD - Love het den. Jeg hører på mye rart, men noen av sangene hans liker jeg å høre på når jeg farter omkring. Den ansatte var hyggelig mot meg, helt til jeg sa hvilken CD jeg så etter. Da virket han nesten skuffet, og var mer alvorlig mot meg. Iallfall, så var den ansatte litt negativ, men han fant den til meg. Og han sa noe negativt om musikken til David Guetta, han likte vel ikke musikken... Og han håpte vel at jeg skulle ha kjøpt noe mer intellektuell musikk, eller "skikkelig" musikk. Syns dere at det var greit at han oppført seg slik? Jeg følte meg nesten dum som kjøpte CD-en. Men jeg ville ha den, samme hva
NovaFlare Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Om du så hadde kjøpt Wenche Knutson's beste hits, skulle han fremdeles ha ekspedert deg uten å rynke panna. Det var uprofesjonelt av den ansatte.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde bare ledd av han og sagt at hvis han fortsatte med den holdningen ville han fått sparken om ikke så lenge. Jeg vil heller kutte av ørene enn å høre på David Guetta, men jeg respekterer da at andre liker denslags musikk. Uprofesjonelt er ordet
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Hehe. Finnes knapt noe mer patetisk enn kultursnobber. Særlig når de har som levebrød å stå i kassa på butikk.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Han var ikke så ille mot meg, men det var nok til at jeg reagerte litt og kjente at jeg ikke burde kjøpt den CD-en. Selv syns jeg også at han burde vært nøytral.
Gjest Eventyr3 Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Om du så hadde kjøpt Wenche Knutson's beste hits, skulle han fremdeles ha ekspedert deg uten å rynke panna. Det var uprofesjonelt av den ansatte. Det hu sa. Enkelt og greit, Uproft og meningsløst.
Inger88 Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Uprofesjonelt ja. Men det burde jo vært samma for han hva du kjøpte, ikke han som skal høre på det....
Ethereal Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Det er uprofesjonelt, ja. Problemet med Platekompaniet er at VELDIG mange av de som får jobb der får den fordi de er hipstere, og elsker all musikk som er sær og ikke så mange har hørt om. Og så skal de stå der og ekspedere folk med gjennomsnittssmak, som gjerne hører på både det ene og det andre. Jeg skal love deg at det blir sterk kost for mange ansatte
Katana Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Sånn oppførsel må jo være en sikker måte å tape kunder på. Smaken er forskjellig, og hva slags musikk du liker bør være revnende likegyldig for en tilfeldig butikkansatt.
Gjest Spinell Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Henger meg på de andre. Han var en uproff wannabe smaksdommer som ikke har forstått at platebutikker synger på siste verset og at det eneste de kan regne med å leve av framover er god service. Merkelig at ingen har foreslått at du skal skrive klagebrev, forresten Det er jo en gjenganger her på KG...
Bernina Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Men jobbe i en butikk som selger musikk han ikke liker - det kan han!!!!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #13 Skrevet 18. oktober 2010 kanskje han synes du var ei søt jente! og så ble han skuffet når du ikke hadde samme musikksmak som hans:) Neimen om jeg vet. Kjenner mange som jobber i pk og ingen av dem er slik, man skal jo ikke dømme kundene sine!
The Kitten Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Det var ufint av ham, men du skal gi en lang marsj i hva han mener om musikksmaken din.
Piper Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Han var ikke så ille mot meg, men det var nok til at jeg reagerte litt og kjente at jeg ikke burde kjøpt den CD-en. Selv syns jeg også at han burde vært nøytral. Jeg er enig i at han burde vært nøytral, men samtidig burde du stole såpass på din egen musikksmak at ingen andre må fortelle deg hva du skal og ikke skal kjøpe. Jeg liker den musikken jeg liker, og kunne ikke brydd meg mindre om andre ikke liker den
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. oktober 2010 #16 Skrevet 28. oktober 2010 Det er ikke eneklt å få jobb på PK (iallefall ikke der jeg har prøvd, sykt mange tester og finurlige intervjuer), så de er helt sikkert flinke de som jobber der. Men dette var veldig uproft. Men jeg har opplevd lignende selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå