AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Norske_Talenter_%28sesong_2%29 Under en av auditionene for den andre sesongen kastet en av de håpefulle en mikrofon ut i salen, og traff en litt treg publikummer.[1] Noe som ikke kom frem på TV var at han ba om unskyldining til vedkommende for så å skjelle ut dommer-panelets meningsløse ytringer, noe som førte til at Jan Fredrik Karlsen løp gråtene ut av lokalet, for så å skjelle han ut i pressen. Deltakeren selv repliserte med at han reagerte fordi han ikke fikk lagt forhollene til rette for å prestere på noen måte.[2] Noen som vet om det er sant? Så selv det med mikrofonen som ble kastet, men har en liten følelse at at det som står der ikke er helt sant. Noen som vet noe?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Haha. Sjekket linkene som sto referert der, tydeligvis har wiki-forfatteren problemer med å skille "gråtende" fra "grinete" Forøvrig utrolig mange språkfeil og stavefeil, så det virker ikke særlig seriøst uansett, nei.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Grinete tror jeg ja : p Men seriøst folkens: se for dere Jan Fredrik karlsen grine i sinne over noe slikt! xD Jeg flirte godt da jeg leste det.
Wonders Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 så kjip historie... veldig fattig oversettelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå