Tusenfryd Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har sett den før - jeg synes den er litt artig jeg da. Ikke dne mest kompliserte, men en vanlig, fin film.
Junebug Skrevet 8. oktober 2003 #3 Skrevet 8. oktober 2003 Det hjelper hvis du liker Madonna! Myyyyye kameradveling på henne. Jeg syntes den hadde sine øyeblikk, OK tidtrøyte - men ikke en film jeg kommer til å se igjen i kveld. En gang var nok.
manji Skrevet 8. oktober 2003 #5 Skrevet 8. oktober 2003 Som Junebug, sier. Det hjelper hvis du liker Madonna. Så den nettopp på tv3. Mener den endte litt brått.
Glitterchick Skrevet 9. oktober 2003 #6 Skrevet 9. oktober 2003 Grusom film. Liker Madonna jeg, som SANGER! Som skuespiller stinker hun. Bytt ut henne, og filmen hadde blitt en helt grei intetsigende romantisk komedie.
Gjest Carmelita Skrevet 9. oktober 2003 #7 Skrevet 9. oktober 2003 Så filmen, synes den var utrolig kjedelig, dårlig skuespill... Så ikke så mye av den, nei! Er ingen Madonnafan heller...
Frk Doodad Skrevet 9. oktober 2003 #8 Skrevet 9. oktober 2003 Så den jeg også....ikke imponert. Den startet bra, hadde lenge potensiale, men halveis ute filmen ble det bare værre og værre....pjuk!
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2003 #9 Skrevet 9. oktober 2003 madonna er (var) jo flink til å synge men har aldri vært noen god skuespiller da.
Rachel Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg så til den scenen der ungen plutselig var blitt stor- så gadd jeg ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå