Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjemmes over cellulittene på rumpa og lårene mine.

For noen år siden var de ikke der, men etter siste barn har huden min fått store forandringer. Jeg prøver å spise riktig, og trener regelmessig - uten resultat...

Kan hudkrem virke mot cellulitter?

Jeg er skeptisk av natur, men er villig til å strekke meg langt for å få finere hud.

Jeg fant Perfect Skin cellulittekrem, den er ganske rimelig - så jeg vil gjerne høre om noen av dere har prøvd den. Håper på svar.

(Poster under anonym da jeg synes dette er litt flaut.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :( Masse på rumpe og lår. Prøvd masse kremer men ingen funker.

Det jeg synes hjalp litt var når jeg var skikkelig flink til å trene, smøre huden etter dusj og ta litt sol. Da syntes de ikke så godt.

Cellulitter er jo fett i underhuden, så da hjelper det ikke veldig å tilføre mer fett, så jeg er flink til å velge lettere matvarer, og trene 4-5 dager i uka.

Skrevet

Eneste som "hjelper" er aa trene saa du faar fastere rumpe og laar.

Men selv det fjerner ikke problemet helt, det vil alltid vaere cellulitter der.

Kremer lover ting de ikke kan holde, saa ikke kast bort penger paa det, selv om man oensker at det skulle funke.

Skrevet

Synes selv jeg hadde effekt av en krem jeg brukte for ett par år siden, men den er ikke på markedet lengre (kan jo være at jeg startet a trene på samme tid)

Synes kremen du linket til virket spennende, og den var jo ikke dyr.

Hvis du har prøvd både å legge om kosthold og trening uten effekt skader det jo ikke å prøve.

Skrevet

Utenom kosthold og trening så er det ett par ting som faktisk kan hjelpe de fleste. Få deg en skrubbehanske og skrubb godt hver gang du dusjer. Dette setter igang blodsirkulasjon. Etterpå maserer du lårene med en god krem, den cellulitt kremen fra 30 days har faktisk fungert på meg. Ved å masere lårene klemmer du på en måte cellulittene jevne. Det er selvfølgelig ingen kur, og slutter du med det vil de nok komme tilbake, men de blir mindre så lenge du holder på. Å ta litt sol hjelper også, de blir egentlig ikke mindre av det men de blir mindre synlige siden brun hud skjuler. Alt blir mer synlig på blek hud.

Jeg vet at alle syns det bare er tull med slike cellulitt kremer men denne har faktisk fungert på meg. Jeg hadde egentlig ikke troen før jeg kjøpte den men tenkte at det kan ikke skade å prøve. Kan faktisk merke at noe skjer når jeg bruker den, det svir på en måte. Ikke slik på huden allergisk reaksjon sviing, men slik under huden kald sviing. Har prøvd den flere plasser på kroppen der jeg også har skrubbet og massert for å sjekke om det føles på samme måte uansett hvor jeg tar den, men det er kun på rumpe og lår det har den virkning. Har også prøvd perioder der jeg kun har skrubbet og massert med en vanlig krem og da har cellulittene blitt mer synlige igjen.

Kanskje jeg bare er en av de heldige, men det verdt å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...