Gjest Jomfru gutt Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Synes dere at en gutt som har en fleshlight (gummifitte/guttas sexleketøy!) er patetisk? Tenk dere jenter besøker en kompis og finner denne fleshlighten.. what would be your first thought?
Gjest Consensio Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Syns du jenter med dildo er patetiske? Personlig? Nei, jeg syns ikke det er patetisk at jenter har dildoer eller gutter har fleslights.
Gjest d24 Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Syns det er helt greit jeg.. Hadde jeg funnet noe sånt hos kompisen, så ville jeg bare mobbe han om det (spøkefullt altså!)
fruBeist Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hvorfor skulle det være patetisk? Som Consensio skriver, det er ikke noe mer patetisk over en gutt med fleslight, enn ei jente med vibrator. Kos deg! (har du forresten hørt om Tenga egg?)
Gjest Awsome Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Hvorfor skulle det være patetisk? Som Consensio skriver, det er ikke noe mer patetisk over en gutt med fleslight, enn ei jente med vibrator. Kos deg! (har du forresten hørt om Tenga egg?) Enig.
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Det er i sin skjønneste orden å eie og bruke slike nytelsesmidler. Hvis noen tilfeldigvis "finner dem", når de besøker deg, er duppeditten ikke gjemt unna godt nok. Evt. så er de besøkende fryktelig mye mere nyskjerrige enn det som er vanlig høflighet når en besøker folk.
Gjest Blubberella Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, finnes ikke trist! Menn har da vel like mye lov til å ha leketøy som damer har!
Hinata Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 (har du forresten hørt om Tenga egg?) Jeg ville nå heller ha gått for fleshlight siden Tenga er engangs (hvis jeg var mann altså )
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, synes ikke gutter med fleshlight eller andre sexleketøy er patetiske. (Jeg hadde kanskje blitt litt betenkt om jeg hadde funnet ut at han hadde tolv oppblåsbare dokker og et par kofferter med leketøy, og ikke gjorde noe annet enn å sitte hjemme og kose seg, men det er en ganske annerledes situasjon )
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg ville nå heller ha gått for fleshlight siden Tenga er engangs (hvis jeg var mann altså ) Ja, de eggene er ikke akkurat billige. Det koster deg 100 kr for et runk! Men det er ikke bare de eggene Tenga har. Her er en flergangs!
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Synes dere at en gutt som har en fleshlight (gummifitte/guttas sexleketøy!) er patetisk? Tenk dere jenter besøker en kompis og finner denne fleshlighten.. what would be your first thought? nei syns ikke det, men nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor det heter fleshlight? hihi Endret 19. oktober 2010 av Bianca28
fruBeist Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 nei syns ikke det, men nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor det heter fleshlight? hihi Flesh = kjøtt, og Fleshlighten er forma som ei lommelykt, flashlight. En norsk oversettelse er ikke spesielt innbydende, kjøttlykt
Gjest Bianca28 Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Flesh = kjøtt, og Fleshlighten er forma som ei lommelykt, flashlight. En norsk oversettelse er ikke spesielt innbydende, kjøttlykt ååå hehehe
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Siden du lurer; den er faktisk laget av et helt utrolig rart materiale. Kjennes nesten ut som myk hud på et vis.
Havbris Skrevet 19. oktober 2010 #17 Skrevet 19. oktober 2010 Synes ikke det er patetisk - er bare ett av mange leketøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå