Gå til innhold

Gutt med Fleshlight

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfru gutt
Skrevet

Synes dere at en gutt som har en fleshlight (gummifitte/guttas sexleketøy!) er patetisk?

Tenk dere jenter besøker en kompis og finner denne fleshlighten.. what would be your first thought?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Syns du jenter med dildo er patetiske?

Personlig? Nei, jeg syns ikke det er patetisk at jenter har dildoer eller gutter har fleslights.

Skrevet

Syns det er temmelig tennende jeg :lur:

Skrevet

Endelig en gutt som har skjønt det ;)

Skrevet

Syns det er helt greit jeg..

Hadde jeg funnet noe sånt hos kompisen, så ville jeg bare mobbe han om det (spøkefullt altså!)

Skrevet

Hvorfor skulle det være patetisk? Som Consensio skriver, det er ikke noe mer patetisk over en gutt med fleslight, enn ei jente med vibrator. Kos deg! (har du forresten hørt om Tenga egg?)

Skrevet

Hvorfor skulle det være patetisk? Som Consensio skriver, det er ikke noe mer patetisk over en gutt med fleslight, enn ei jente med vibrator. Kos deg! (har du forresten hørt om Tenga egg?)

Enig.

Skrevet

Det er i sin skjønneste orden å eie og bruke slike nytelsesmidler. :jepp:

Hvis noen tilfeldigvis "finner dem", når de besøker deg, er duppeditten ikke gjemt unna godt nok. Evt. så er de besøkende fryktelig mye mere nyskjerrige enn det som er vanlig høflighet når en besøker folk.

Gjest Blubberella
Skrevet

Nei, finnes ikke trist! Menn har da vel like mye lov til å ha leketøy som damer har! :jepp:

Skrevet

(har du forresten hørt om Tenga egg?)

Jeg ville nå heller ha gått for fleshlight siden Tenga er engangs ;) (hvis jeg var mann altså :fnise: )

Skrevet

Nei, synes ikke gutter med fleshlight eller andre sexleketøy er patetiske.

(Jeg hadde kanskje blitt litt betenkt om jeg hadde funnet ut at han hadde tolv oppblåsbare dokker og et par kofferter med leketøy, og ikke gjorde noe annet enn å sitte hjemme og kose seg, men det er en ganske annerledes situasjon ;) )

Skrevet

Jeg ville nå heller ha gått for fleshlight siden Tenga er engangs ;) (hvis jeg var mann altså :fnise: )

Ja, de eggene er ikke akkurat billige. Det koster deg 100 kr for et runk! Men det er ikke bare de eggene Tenga har. Her er en flergangs!

Gjest Bianca28
Skrevet (endret)

Synes dere at en gutt som har en fleshlight (gummifitte/guttas sexleketøy!) er patetisk?

Tenk dere jenter besøker en kompis og finner denne fleshlighten.. what would be your first thought?

nei syns ikke det, men nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor det heter fleshlight? hihi

Endret av Bianca28
Skrevet

nei syns ikke det, men nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor det heter fleshlight? hihi

Flesh = kjøtt, og Fleshlighten er forma som ei lommelykt, flashlight. En norsk oversettelse er ikke spesielt innbydende, kjøttlykt :skratte:

Gjest Bianca28
Skrevet

Flesh = kjøtt, og Fleshlighten er forma som ei lommelykt, flashlight. En norsk oversettelse er ikke spesielt innbydende, kjøttlykt :skratte:

ååå hehehe

Skrevet

Siden du lurer; den er faktisk laget av et helt utrolig rart materiale. Kjennes nesten ut som myk hud på et vis. :)

Skrevet

Synes ikke det er patetisk - er bare ett av mange leketøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...