Gå til innhold

Erfaringer med Fjällräven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg så den reklamen for Fjällräven parkas på G-sport og syns jakken var veldig billig, men veldig kul også. De sier i reklamen at den er vind- og vannavstøtende også. Noen som har denne jakken som vet om den er bra/dårlig? Eller som har tilsvarende Fjällräven produkter som kan si litt om kvaliteten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grunnen til at den er så billig er fordi det er fjorårets modell. Da jeg kjøpte den i 2009 kostet den 3600.

Og så plutselig har det blitt en billigjakke året etterpå.. Herlig :roll:

Og forresten! Kvaliteten er super. Trenger bare en tynn genser under, men allikevel er den supervarm

Endret av sophiaM
Skrevet

Ah, hørtes kjempe bra ut :) jeg bryr meg ikke om det er årets eller fjorårets modell.

Skrevet

Jeg var og kjøpte den i dag, og er kjempeforelska :rødme: Den er deilig og varm og fantastisk :hjerte:

Skrevet

Åh, kjempe bra!! Skal løpe til butikken i morgen å kjøpe den. Bare håper at de ikke er utsolgt allerede.

Skrevet

Åh, kjempe bra!! Skal løpe til butikken i morgen å kjøpe den. Bare håper at de ikke er utsolgt allerede.

De har i alle fall 20+ igjen på G-sport i Sandvika, hvis du bor i nærheten der :)

Skrevet

De har i alle fall 20+ igjen på G-sport i Sandvika, hvis du bor i nærheten der :)

Hehehe, desverre så bor jeg laaaangt unna Sandvika :) bor i den norde delen av Norge.

Skrevet

Hehehe, desverre så bor jeg laaaangt unna Sandvika :) bor i den norde delen av Norge.

Det blir litt langt unna da ja! Håper du finner den i morra da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...