Independent_ Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Jeg så den reklamen for Fjällräven parkas på G-sport og syns jakken var veldig billig, men veldig kul også. De sier i reklamen at den er vind- og vannavstøtende også. Noen som har denne jakken som vet om den er bra/dårlig? Eller som har tilsvarende Fjällräven produkter som kan si litt om kvaliteten?
sophiaM Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Grunnen til at den er så billig er fordi det er fjorårets modell. Da jeg kjøpte den i 2009 kostet den 3600. Og så plutselig har det blitt en billigjakke året etterpå.. Herlig Og forresten! Kvaliteten er super. Trenger bare en tynn genser under, men allikevel er den supervarm Endret 13. oktober 2010 av sophiaM
Independent_ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ah, hørtes kjempe bra ut jeg bryr meg ikke om det er årets eller fjorårets modell.
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg var og kjøpte den i dag, og er kjempeforelska :rødme: Den er deilig og varm og fantastisk
Independent_ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2010 Åh, kjempe bra!! Skal løpe til butikken i morgen å kjøpe den. Bare håper at de ikke er utsolgt allerede.
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Åh, kjempe bra!! Skal løpe til butikken i morgen å kjøpe den. Bare håper at de ikke er utsolgt allerede. De har i alle fall 20+ igjen på G-sport i Sandvika, hvis du bor i nærheten der
Independent_ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2010 De har i alle fall 20+ igjen på G-sport i Sandvika, hvis du bor i nærheten der Hehehe, desverre så bor jeg laaaangt unna Sandvika bor i den norde delen av Norge.
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Hehehe, desverre så bor jeg laaaangt unna Sandvika bor i den norde delen av Norge. Det blir litt langt unna da ja! Håper du finner den i morra da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå