AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Når vi ble sammen var vill når det gjaldt sengekos. Hele tiden, gjerne flere ganger om dagen. Det var aldri kjedelig og vi hadde bestandig lyst på hverandre. Etter 2 år sammen og en tid som samboere har det totalt daffet av. Det er nå 2 uker siden vi sist hadde sex, og helt ærlig frister det ikke særlig lengre. Synes det er blitt så kjedelig, nesten som om vi har gått i den største fella man kan gå i som et par. Vanligvis varierer det mellom 1-2 uker mellom hver gang.. Har noen av dere gått i denne fella? Hva gjorde dere for å piffe det opp? Er det mulig å redde sexlivet? Tar i mot tips med åpne armer!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Etter at man har vært sammen en stund, får alle forhold en liten daff periode. Dere bør bruke den daffe perioden til å gjøre ting dere liker, og ikke henge over hvernadre. Selvfølgelig er det koslig å være sammen 24/7, men man trenger litt alenetid også. Det er naturlig i alle forhold å få slike daffe perioder, og etter en stund vil det ta seg opp igjen. Det vil komme slike daffe perioder gjennom hele livet, når man er i et forhold. Så ikke få panikk når sexlysten ikke er tilstede. Få heller panikk om følelsene ikke er der.
Gjest realisten Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 To år sammen ja? To års krisa er et velkjent fenomen Been there, done that, fortsatt sammen. Vær flink til å ha egne liv og litt mer avstand, så går det seg nok til! Nå har vi overstått sju års krisa også... De kommer på løpende bånd, men viktig at dere vet at det er helt normalt, og de fleste "går over av seg selv" (med en sunn innstilling uten drømmer om evigvarende roaskyer med spennende sex hver dag)
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 To år sammen ja? To års krisa er et velkjent fenomen Been there, done that, fortsatt sammen. Vær flink til å ha egne liv og litt mer avstand, så går det seg nok til! Nå har vi overstått sju års krisa også... De kommer på løpende bånd, men viktig at dere vet at det er helt normalt, og de fleste "går over av seg selv" (med en sunn innstilling uten drømmer om evigvarende roaskyer med spennende sex hver dag) Nettopp overlevd sju års krisa jeg også. Når kan jeg vente neste krise?
Havbris Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 To år sammen ja? To års krisa er et velkjent fenomen Been there, done that, fortsatt sammen. Vær flink til å ha egne liv og litt mer avstand, så går det seg nok til! Nå har vi overstått sju års krisa også... De kommer på løpende bånd, men viktig at dere vet at det er helt normalt, og de fleste "går over av seg selv" (med en sunn innstilling uten drømmer om evigvarende roaskyer med spennende sex hver dag) Deler denne Tilstrekkelig avstand - men ikke mer enn at dere holder taket i hverandre i forholdet - kan gi den jevne smøringen som gjør at dere kommer over den ene kneika etter den andre - hvis dere kan la viljen få styre litt mer enn "bare følelsene". Den adrenalinfylte forelskelsen med sex flere ganger om dagen, kåthet bare ved tanken på den andre - den tilhører nok for mange den første tiden i forholdet. Men mye av dette kan gjenoppdages med jevne mellomrom - kanskje ikke like vilt som i starten - men absolutt bra nok - og kanskje med nye sider som ikke fantes den gangen man ikke kjente hverandre så godt. Vi er over en alvorlig kneik etter 20 år sammen og har åpnet fantasidørene på vidt gap. Sex er bedre enn noen gang!!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Det er allerede noen som har skrevet et helt perfekt svar: "Det vil komme slike daffe perioder gjennom hele livet, når man er i et forhold. Så ikke få panikk når sexlysten ikke er tilstede. Få heller panikk om følelsene ikke er der." Noen ganger virker sex rett og slett som et ork. Soverommet er for kaldt eller mørkt, man legger seg til ulike tider, vi går begge i daffe klær, har null energi på grunn av jobb, og mye å gjøre på fritiden. Slik hender det seg at det er, men det går over
cyanid Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Vi har også en sånn periode for tida.. tar det helt med ro, for det er jo bare en periode Vi har snakket ut om det også og kommet fram til at vi har mest gjort det for å gjøre det i det siste, og latt det bli en rutine (ja, det virker jo kjempestas med sex som rutine, men det er det ikke) og da er det bedre at vi får tid til å kjenne på hvorfor vi egentlig driver og holder på som kaniner - uten å gjøre det Bare små oppmerksomheter heller, som at han koser lenge med puppene mine, stryker på hverandre, seksuell trakassering under husarbeid... hooho jeg merker jeg begynner på å få lyst på han på en helt annen måte igjen enn å ha sex bare fordi "Nå er det 1 uke siden, folk kommer til å tro det er noe galt i forholdet hvis ikke vi puler snart, selv om ingen vet hvor lenge siden det er, vet jeg at de er" og desperasjon er ikke så tiltrekkende..
fionel Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Vi har vel hatt det en til to ganger iløpet av ett års tid nå. Sambo er veldig frustrert, men jeg klarer bare ikke å få meg til å ha sex. Jeg aner rett og slett ikke hvorfor. JEg virkelig elsker det menneske der! Uten tvil. Vi har vært sammen i 3 år neste mnd faktisk.
Gjest gjest Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg slutta på pilla og fikk satt inn kobberspiral. Det var løsningen på vårt problem i alle fall. Hormoner gjør mer enn hva en aner. Jeg har aldri følt meg bedre! Vi har det bedre enn noen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå