Gjest gjest Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 vis dere skulle velge mellom en lang og en tykk penis . hva hadde dere valgt? altså vil dere ha en lang og tynn . ellr en normal høyde og tykk?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Normal høyde og tykk, en lang kan fort bli for vond når en blir "bunnet"
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Helst lang og tykk, men tykkelsen er viktigst! det er deiligst og lager mest friksjon... for begge!
Gjest Tsunade Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Ja takk, begge deler! Nei, jeg tuller...tykkelse er å foretrekke fremfor et jvlg spett. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Helt klart en tykk ja. En lang en gjør bare vondt
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Og hva definerer dere som "tykk"? Jeg klarer f.eks ikke og få kuken inn i en tom dorull, det er kuken akkurat for tykk til. Kukhodet går akkurat inn men skaftet blir litt for tykt. Er det "normalen" eller er det definisjonen "tykk"? Når det gjelder lengden så er skaftet like langt som dorullen, så kommer pikkhodet i tillegg.
Gjest Hanne Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg liker den kjempelang og kjempe tynn. :rødme:
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 Og hva definerer dere som "tykk"? Jeg klarer f.eks ikke og få kuken inn i en tom dorull, det er kuken akkurat for tykk til. Kukhodet går akkurat inn men skaftet blir litt for tykt. Er det "normalen" eller er det definisjonen "tykk"? Når det gjelder lengden så er skaftet like langt som dorullen, så kommer pikkhodet i tillegg. Høres veeeldig bra ut spør du meg!!
Gjest Petter Skrevet 13. oktober 2010 #11 Skrevet 13. oktober 2010 Min har omtrent formen til en cola-boks. Like tykk og like lang. Når jeg har ståpikk blir den selvsakt litt tykkere og litt lenger. Høres det fristende ut?
Gjest Raindrops Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 Liker den helt normal jeg. Ikke for lang eller kort, ikke for tykk eller tynn. Større omkrets enn en cola-boks? Ikke fristende for min del. Det høres vondt ut.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Liker dem verken spesiellt lange eller tykke jeg. Liker dem rett under gjennomsnittet best, det gjør lett vondt hvis ikke. Mye bedre å suge en "liten" og! Men om jeg må velge: tykk. Lange ser bare dumme ut og er vonde!
Gjest Balle Skrevet 24. oktober 2010 #15 Skrevet 24. oktober 2010 22cm lang og 16cm omkrets her.. Gratulerer. Du kommer i nærmeste framtid til å få innboksen din nedrent med superdeilige forumjenter som vil ha lemmet ditt inni seg.... Husk beskyttelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå