Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst å klippe meg snart, men er ikke fornøyd med salonger jeg har brukt før. Kom inn på siden til Jan Thomas Studio, så jeg lurte på om dere har noen erfaringer med frisører fra salong? Han er også blitt reklamert en del, men er ikke helt sikker om det er verdt å betale så mye for å klippe seg der.

Er det stor forskjell på vanlig frisør og hårstylist?

Håper på svar :) Takk

Skrevet

mine venninder har afro-amerikansk hår, og lærlingen her var helt fantastisk! Hun forstod teksturen i håret! Og servicen var topp!

• Liker 1
Skrevet

Eg har klipt meg på jan thomas studio, dei har så mykje meir peiling og dei ser ka du kler og du får skikkelig service.. gode stoler og sitte, god drikke i stettglass, hehe.. men fy f. så dyrt d e! eg stripa håret, men eg har langt og tjukt hår. Tok foliestriper, det blei dritbra resultat, aldri vært så fornøyd - men det kosta meg 3150 kr! Så sørg for å ha nok peng på kontoen! Eg har tentk at eg vil dit igjen, men då lønner det seg virkelig å ta ein sånn bli-ny-pakke for 5000.. då får du øyebrynsdesign, klipp og farge og personal shopper, lunsj ++ så det lønner seg! :)

Skrevet

Takk for hjelp. Jeg har sett litt på dems webside www.janthomasstudio.no, her står priser på klipp og diverse fargeteknikker. Da har jeg bestemt meg å bestille time hos dem neste måned:)

Skrevet

Eg har klipt meg på jan thomas studio, dei har så mykje meir peiling og dei ser ka du kler og du får skikkelig service.. gode stoler og sitte, god drikke i stettglass, hehe.. men fy f. så dyrt d e! eg stripa håret, men eg har langt og tjukt hår. Tok foliestriper, det blei dritbra resultat, aldri vært så fornøyd - men det kosta meg 3150 kr! Så sørg for å ha nok peng på kontoen! Eg har tentk at eg vil dit igjen, men då lønner det seg virkelig å ta ein sånn bli-ny-pakke for 5000.. då får du øyebrynsdesign, klipp og farge og personal shopper, lunsj ++ så det lønner seg! :)

Ser hva jeg skal ønske meg av samboeren min når jeg har stor dag ja.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...