Gå til innhold

Foreplay

Gjest temptation

Fremhevede innlegg

Gjest temptation
Skrevet

Hva liker dere menn som forspill?

Jeg pleier å tease mye,gnir rumpa mi opp mot ham,står med rumpa tett inntil skrittet hans mens han har buksa på og glir litt opp og ned,går sexy rundt ham,bøyer meg ned litt sånn "ta meg aktig",kysser ham med myke deilige tungekyss på halsen,biter forsiktig i nakken,stryker rundt på magen ,stryker og tar tak i låret hans og masserer forsiktig og så hardt,kysser ham med myke deilige kyss,slikker ham på leppene,slikker og kysser ham på magen,slikker og kysser på innsiden av lårene,slikker rundt pikken hans,glir forsiktig over pikken med handa,kysser ham på korsryggen,biter lett og forsiktig på rumpa hans og gir han en meeget rolig,våt og deilig blowjob før jeg setter meg oppå ham....

daim...jeg ble kåt av å skrive dette nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann.

Jeg liker det på måten du selv beskriver. Ble nesten litt tent av å lese det.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Hva liker dere menn som forspill?

Jeg pleier å tease mye,gnir rumpa mi opp mot ham,står med rumpa tett inntil skrittet hans mens han har buksa på og glir litt opp og ned,går sexy rundt ham,bøyer meg ned litt sånn "ta meg aktig",kysser ham med myke deilige tungekyss på halsen,biter forsiktig i nakken,stryker rundt på magen ,stryker og tar tak i låret hans og masserer forsiktig og så hardt,kysser ham med myke deilige kyss,slikker ham på leppene,slikker og kysser ham på magen,slikker og kysser på innsiden av lårene,slikker rundt pikken hans,glir forsiktig over pikken med handa,kysser ham på korsryggen,biter lett og forsiktig på rumpa hans og gir han en meeget rolig,våt og deilig blowjob før jeg setter meg oppå ham....

daim...jeg ble kåt av å skrive dette nå..

Eh, haha. Jeg tror ikke en mann kan be om mer enn det du skrev nå for å si det sånn.

Og nå tror jeg alle menn som leste dette trenger en kald dusj haha. Det gjør i hvertfall jeg. :roll:

Skrevet

Daim? Haha

Gjest temptation
Skrevet

Daim? Haha

hehe..et uttrykk vi bruker her jeg bor..

Damn-daiiiim ;)

Skrevet

Skjønte at du mente damn, men trodde det var en skrivefeil.. for i såfall hadde det vært en morsom skrivefeil (;

Skrevet

Ja!

Det dere med å gnikke rumpa på de, funker hver gang! :D

Skrevet

ja, det funker med rompe gnikking. blir stiv og kåt av tanken bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...