Gå til innhold

Pris fuktighetskrem fra Green People?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva vitamin-fuktighetskremen fra GP koster på Vita? Vurderer å bestille fra feelunique, men hvis prisforskjellen er liten er det jo ikke så nøye... Og har noen erfaring med denne kremen? Er den god? Andre anbefalinger til en 33-årig hud som vel ser ung ut for alderen, men som trenger mye fukt.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet hva vitamin-fuktighetskremen fra GP koster på Vita? Vurderer å bestille fra feelunique, men hvis prisforskjellen er liten er det jo ikke så nøye... Og har noen erfaring med denne kremen? Er den god? Andre anbefalinger til en 33-årig hud som vel ser ung ut for alderen, men som trenger mye fukt.

:)

står priser på greenpeople.no. Mye billigere på feelunique :)

Skrevet

Jeg har den, og er superduperfornøyd. :jepp: Jeg har veldig fuktfattig hud og med en fuktspray (bruker Trilogy sin, anbefales!, se her) under (og evt. over mineralfoundation igjen) holder huden min seg fuktet gjennom en hel dag uten at jeg trenger å friske opp med mer fukt. :nigo:

Jeg vet dessverre ikke hvor mye den koster på Vita.

Skrevet

Takk for svar :) da blir det nok pakke i posten.

Skrevet

Vita ligger den på rett under 200-lappen, så det lønner seg med nett ;)

Skrevet

Takk for prisopplysning :) Burde jeg bruke noe annet som nattkrem, kanskje?

Skrevet

Om du trenger mye fukt kan fukktighetsmasken brukes som nattkrem (denne har jeg enda ikke prøvd selv).De har også en god nattkrem, fruitfull nights, men denne gir ikke så mye fukt. >Den kan derimot blandes med dagkremen for mer fukt.

Skrevet

lønner seg å bestille den på nett ja, prisen på Vita er jo grell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...