Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #21 Del Skrevet 10. mai 2002 Hehe, er nesten gressenke jeg! Gubben kommer ikke hjem før i juni, og i mellomtiden snakker jeg kvasitysk og blir neger!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #22 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg vil også bli neger.... snømann er ikke like kult.... Må begynne å ta solarium snart.... dette går jo ikke.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #23 Del Skrevet 10. mai 2002 Hihihi, du får ligge i solen da @lfa! Eneste som hjelper på meg! På en uke har det blitt et betraktelig skille på meg! Weehee!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #24 Del Skrevet 10. mai 2002 Ja, men jeg tør ikke legge meg ut i sola nå som jeg er totalt snømann... Naboene kan ta feil av årstiden.... Foressten, så disponerer jeg verken terasse eller gressplen i denne leilligheten, så jeg får nok vente til jeg får flyttet til darlingen..... og det er jo bare 14 dager til. Weeeeeheeeee...... Hvis jeg legger meg midt på veien her, så får jeg nok enda flere olme blikk fra nabokjerringene enn det jeg allerede får... Jaja.... de kan jo også innlemmes i vårt merkelige selskap... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #25 Del Skrevet 10. mai 2002 God idè må jeg si! Nabokonen liker å ligge ute i alt for lite klær slik at hele nabolaget kan se på henne... Skikkelig fælt, hun er et levende bevis på hva som skjer når en sitter for mye i solen! Men jeg lar meg ikke skremme - enda! Dessuten er jeg trygt skjermet av min kjære balkong...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #26 Del Skrevet 10. mai 2002 *grøsser av tanken på synet av den skrukkete nabokona* Men du er inne på noe, Lily. Det virker som det er mange som har behov for å vise frem de blekfete og skrukkete kroppene sine til hele verden..... Nå er jeg langt fra perfekt selv, men jeg tar i alle fall på meg litt mer klær når jeg skal på butikken for eksempel... Og da helst klær som passer og ikke er mange nr for små.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #27 Del Skrevet 10. mai 2002 Jepp, me too... Fælt å se en seksti ++++ dame ligge i en bikini så liten at ikke Kate Moss ville passet den en gang... Nei hjelpes meg, sier nå bare jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #28 Del Skrevet 10. mai 2002 Ja, det sier jeg også... hjelpes meg... Har ingenting i mot 60 +++++ i bikini, men finn en som er stor nok.... Og det er lov å ta på seg noe mer når man beveger seg utenom eiendommen sin... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #29 Del Skrevet 10. mai 2002 *SKÅL* jenter! jeg har begynt å trene på drikkingen min! så nå etter 2 glass med vin begynner jeg å bli full hmm nå husker jeg ikke lenger om full skrives sånn eller fyll! hmmm jepp jeg begynner å bli fyll/full! hmm hvordan skal jeg klare meg imorgen når jeg blir slik etter 2 glass vin! *skål jenter for det om* kos og masse klems 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #30 Del Skrevet 10. mai 2002 Er du fyll, vennen? Hvordan du skal klare deg i morgen? Hvem har sagt at du skal klare deg? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #31 Del Skrevet 10. mai 2002 jeg? klare meg imorgen? hmm klarer meg ikke engang hjemme nå?? @LFA DET BLIR NOK DIN TUR ENGANG! hmm nå begynner faktisk hele skjermen å danse magedans for meg! hmm hvordan kommer til å gå imorgen '!!!!!!!!!! hmm nå har jeg brukt snart 15 min på dette! så nå avslutter jeg her..... så prates vi ijgen snart! kos og klem ps, hmm jeg ble kvalem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #32 Del Skrevet 10. mai 2002 Skal jeg gifte meg? Hmmm... tror ikke det, du... JEG GIDDER IKKE BÆRE PÅ DEG I MORGEN, ALTSÅ!!!!! Og ikke spy på meg, heller er du snill.... Hvorfor sa jeg ja til dette? Sikkert fordi jeg må ha noe å fortelle barnebarna........dine... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #33 Del Skrevet 10. mai 2002 ` hehe kalrer ikke å skrive mer ! så jeg melder da pass til imårå natti nattt @lfa og lilly ! kos og klem og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #34 Del Skrevet 10. mai 2002 Ja, snakkes i morgen. Hva er det med ungdommen nå til dags? Tåler de ingenting, eller? kos, kos og klem og kos og klem og kos12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #35 Del Skrevet 10. mai 2002 yeeaaaaaaa jeg er vist ugndom enda! yeaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. mai 2002 #36 Del Skrevet 11. mai 2002 Jada, barnet mitt, du er så ung og sprek, så. Det er jo fint, for da kan du ta vare på meg som begynner å bli gammmel.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. mai 2002 #37 Del Skrevet 12. mai 2002 Sallan.... jeg er trøtt i dag.... og mer eller mindre midlertidig redusert..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. mai 2002 #38 Del Skrevet 12. mai 2002 du stakk av igår!!!!!!! jeg stod der uten penger og visakorte!!!! synes litt synd i meg da! men så heldigvis fant jeg a..... å ja, jeg er veldig redusert og føler meg som en liten gele klump idag! *hadde det kjempe morsomt igår* men våger ikke å dra til byen de nærmeste 6mnd men du gled deg til du skal gifte deg hehe skal finne på masse rart da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. mai 2002 #39 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg stakk ikke av....? T... skulle jo si fra? Og, ja... jeg fikk såå dårlig samvittighet da jeg fant ut at jeg hadde glemt å levere fra meg visakortet ditt.... Og når jeg fant ut at det bare var du som skulle overnatte hos B... Jeg trodde A... og T... også skulle det... Unnskyld, vennen.... håper du ikke er sur...? Skal jeg gifte meg? Æh... tror ikke det, men hvis det noen gang skjer, så skal jeg sørge for at det ikke blir noe utdrikkingslag her i byen, men i en laaaaangt herfra... Men nå har jeg som sagt ingen planer om å gifte meg.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. mai 2002 #40 Del Skrevet 12. mai 2002 Si meg en ting @lfa, er det noen som klarer å bli noen gang sur på DEG? deg er jeg selvfølgelig ikke sur på Du merkelig oppførsen på T og S da?!?! jeg havnet hos A da, men forstod ingenting da jeg stod opp, koblet ikke helt hvem jeg var hos, så jeg gjemte meg under dynen og sov videre jeg stor koste meg igår, håper at du gjorde det samme men jeg er kvalmen og skjelven og ikke noe god ellers idag! takk for du var med igår, det var kjempe kos masse kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå