Gå til innhold

Hvor mange gjester og totalsum?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er han fulltidsstudent som meg, men nei, det er ikke alle som klarer å jobbe og studere samtidig. Han har både vilje og et sterkt ønske om å betale, men det er enkelte ting som gjør at man kanskje ikke alltid kan jobbe samtidig som man er student. Hvorfor det er slik har du ingenting med, men la meg si det slik at enkelte har sykdommer som gjør at det kanskje blir for mye.

Mvh Yvonne :heiajente:

Sånne settninger er utrolig unøvendig å slenge inn. Det er med på å skape den dårlige stemmningen på kg som har vært i en lang stund

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne settninger er utrolig unøvendig å slenge inn. Det er med på å skape den dårlige stemmningen på kg som har vært i en lang stund

Den setningen var vel ikke med på å skape dårlig stemning? :klø: Hun sier det jo bare som det er (at vedkommende ikke har noe med akkurat det), og jeg skjønner godt at ikke yvonne vil brette ut om absolutt alt på kg. Men hun forklarer det vesentlige, og da synes jeg folk kan være fornøyd med det..

:rosaengel:

• Liker 1
Skrevet

Den setningen var vel ikke med på å skape dårlig stemning? :klø: Hun sier det jo bare som det er (at vedkommende ikke har noe med akkurat det), og jeg skjønner godt at ikke yvonne vil brette ut om absolutt alt på kg. Men hun forklarer det vesentlige, og da synes jeg folk kan være fornøyd med det..

:rosaengel:

Da er det bedre å holde kjeft..det er som å se A men ikke B

• Liker 1
Skrevet

Så hun skal fortelle om kjæresten sine sykdommer, da? Skal man alltid gi enhver detalj om enhver person man nevner? Yvonne kunne kanskje formulert seg annerledes, men fakta er fakta: Hvorfor kjæresten hennes ikke kan jobbe, er ikke din eller noen andre her sin sak.

Skrevet

Jeg fikk sydd kjolen i London som en gjentjeneste, så den betalte jeg bare 20 000 for. (stoff primært)Bullupsreisen...jeg aner ikke hva den kom på, men kan annta at den kom på ca 60-70 000.....

"Bare" 20.000 for kjolen? :O

60-70.000 på brullupsreisen? :O

Oj...

Skrevet

Da er det bedre å holde kjeft..det er som å se A men ikke B

Det var faktisk noen andre som spurte, og jeg svarte innenfor de grenser jeg har. Jeg har ikke tenkt til å brette ut livet til den jeg er glad i her uten hans viten og samtykke. At jeg skrev at jeg sparte denne summen alene var for å vise at hvis man virkelig vil, så går der faktisk an å spare ganske mye helt alene, det hadde egentlig ikke så mye med kjæresten min i seg selv å gjøre. Samtidig har ikke jeg tenkt til å la andre få prøve seg på beskyldninger om at han egentlig er lat og at han ikke gidder, at han egentlig ikke vil ha noe bryllup. Det er feil, enkelt og greit.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at noen har noe med hvorfor Yvonnes forlovede ikke kan jobbe?

Skrevet

Hei:) Gratulerer med forlovelse og bryllupsplaner:)

Vi hadde ca 80 gjester og betalte 110.000 kr for alt sammen tenker jeg. Bryllupsreise kom utenom!

Skrevet

Vi skal ha ca. 30 gjester og har et budsjett på 40.000, som skal holde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...