Gå til innhold

Hjelp.. Hvilken mobil skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge tenkt at jeg kanskje burde bytte ut min kjære nokia 5310 i noe litt mer fancy..

Nå står jeg mellom valget av tre touch telefoner, som alle virker bra - men så er det det å velge da..

Samsung Wave? HTC desire? Iphone 4?

Iphone er jo drømmen kanskje, men Samsungen ser jo også bra ut :)

Hvis noen har disse telefonene og kan dele litt hva som er bra/dårlig med dem hadde jeg blitt kjempeglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig har jeg sansen for Iphone. og i phone 4 er den beste av den sorten. men den fungerer best i lag med andre apple produkter, og skal du overføre ting fra andre (eks et bile eller en applicasjon fra venninne eller en i famillien, så må de også ha iphone)

Iphone er også den dyreste telefonen.

Samsung er billigere, designet er veldig likt iphone (om det betyr noe) den har den nyeste androide operativ system, og nå har også androide åpnet applikasjons marked i Norge. batteri levetiden er greit. og skal være enkel å bruke.

HTC vet jeg i praksis ikke så mye om, men min samboer og et par venninner har HTC. det jeg vet er at Batteriet lever sitt eget liv, og skjermen er liten og kan være vannskelig og bruker.

men den er billig og helt grei å bruke.

Skrevet (endret)

Jeg har bare lovord å si om min HTC Desire.

Den er helt super, og scorer meget bra på alle tester, den er rask, størrelsen er som Iphone, skjermen er litt større. Og Android er helt topp.

Kort oppsummert: En fantastisk telefon !

Endret av .Sun.
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Har IPhone 4 og elsker den ! Har ikke noe negativt å si om den. Jeg er veldig glad i å fotografere og har ca. 20 forskjellige photo apps på telefonen, kjempe artig!!! Min første IPhone, og jeg er mektig imponert!

• 2 uker senere...
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har hatt Samsung telefon, og det er faktisk den dårligste telefonen jeg har hatt noen gang! Jeg tenkte at jeg ikke ville ha iPhone fordi at den var så oppskrytt og at folk bare ville ha den fordi at det var en telefon fra Apple. Etter tre måneder med den elendige Samsung telefonen, gikk jeg over til iPhone, og for å si det sånn - jeg skal ikke bytte telefon igjen! iPhone er genial! God touch, mange fine/interessante/nyttige apps og et nydelig utseende!

Samsung telefonen hadde ekstremt dårlig touch, jeg likte ikke kameraet (selvom det var 5 megapixel), den hang seg opp ekstremt fort, kom man borti volumknappene begynte den å ringe med skjulte anrop og jeg syns det var svært lite innhold og muligheter til den.

Grunnen til at jeg bytta fra Samsung til iPhone var fordi at jeg klarte å miste Samsungen i bakken. Dermed knuste hele skjermen, og istedet for å sende den på reperasjon, ble det iPhone! iPhonen min har måtte møte bakken på samme måte flere ganger, men den har enda ikke knust! I love my iPhone, det er helt sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...