Gjest litago Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har møtt en fyr som er endel år yngre en meg,jeg er 27,han er 21. vi møttes igjennom en aktivitet,hadde det gøy og hadde god kjemi. Vi møttes i helga,jeg var med ham hjem-kun kyssing ikke noe mer en det. Han ble visst litt irritert på meg for jeg fikk ikke sove skikkelig den natta.Det sa han til meg på facebook. Jeg fikk en fæl følelse i magen og tenkte at nå er det over...han giddet ikke å skrive tilbake til meg da jeg beklaget over at jeg stresset da vi prøvde å sove. så...dagene gikk..jeg klarte ikke å holde meg lenger så jeg skrev en siste mld til ham på facen og spurte om han ville møtest til "aktiviteten"vi har gjort tidligere. Joda han ville det! I dont get it..er han interessert da? Hvis du ikke hadde vært interessert i en jente/gutt,hadde du giddet å møte den personen da?Det hadde ikke jeg nemlig.hadde lett funnet på en unnskyldning for å ikke møte den personen. Han skriver så "kodete"mld,så jeg blir sittende å analysere for full guff,blir helt sprø av å ikke vite om han liker meg eller ei. Vet han er ung,begynner å lure på om han er litt redd siden jeg er ei eldre "erfaren" jente.. i dont know..
Gjest MikeWaters Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har møtt en fyr som er endel år yngre en meg,jeg er 27,han er 21. vi møttes igjennom en aktivitet,hadde det gøy og hadde god kjemi. Vi møttes i helga,jeg var med ham hjem-kun kyssing ikke noe mer en det. Han ble visst litt irritert på meg for jeg fikk ikke sove skikkelig den natta.Det sa han til meg på facebook. Jeg fikk en fæl følelse i magen og tenkte at nå er det over...han giddet ikke å skrive tilbake til meg da jeg beklaget over at jeg stresset da vi prøvde å sove. så...dagene gikk..jeg klarte ikke å holde meg lenger så jeg skrev en siste mld til ham på facen og spurte om han ville møtest til "aktiviteten"vi har gjort tidligere. Joda han ville det! I dont get it..er han interessert da? Hvis du ikke hadde vært interessert i en jente/gutt,hadde du giddet å møte den personen da?Det hadde ikke jeg nemlig.hadde lett funnet på en unnskyldning for å ikke møte den personen. Han skriver så "kodete"mld,så jeg blir sittende å analysere for full guff,blir helt sprø av å ikke vite om han liker meg eller ei. Vet han er ung,begynner å lure på om han er litt redd siden jeg er ei eldre "erfaren" jente.. i dont know.. Pust rolig, lag deg en kopp grønn te og sleng noen agurkskiver på øyelokka Ikke analyser, møt ham igjen og gjør opp status ETTER det.
Rocky Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er selv 28 år, og har nylig møtt en fyr på 23. Vi har det innmari fint når vi møtes, men ellers er det lite kontakt. Det hender at han sender meg noen sms på noe som akkurat har skjedd der og da, men det er aldri noe spørsmål om hvordan jeg har det, eller noen telefoner bare for å prate. Dermed tenker jeg at han ikke er interessert, men så møtes vi, og det første han gjør er å kysse meg. Han kan også være den første til å sende meg sms, hvor jeg svarer, og spør om noe tilbake, så får jeg ikke svar.. Vet ikke om det handler om umodenhet, eller hva, men det kan ikke fortsette for mitt vedkommende :gjeiper:
Gjest Høyden Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 For det første, hvorfor skulle han bli irritert på deg for at du ikke fikk sove? Hadde en jente overnattet hos meg for første gang hadde jeg glatt holdt meg våken for at jenta skulle få sove tryggest mulig. Jeg hadde vært veldig opptatt av om det var noe jeg kunne gjøre til neste gang som fikk henne til å sove bedre. Til det andre. Du skal ikke se helt bort fra om han kanskje bare vil se om du er interessert deg. Gi det litt tid. Dere er fortsatt i startfasen. Det er heller ikke sikkert han er typen som tar initiativ i starten, eller tør ta initiativ. Og ja, han bli nok med deg på aktiviteten fordi han trives med deg. Dette går nok bra, skal du se
Envy Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Pust rolig, lag deg en kopp grønn te og sleng noen agurkskiver på øyelokka Ikke analyser, møt ham igjen og gjør opp status ETTER det. Signerer denne! Og ja TS, det kan nok godt hende at han er både skremt og nysgjerrig på en gang!
Gjest Litago Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 For det første, hvorfor skulle han bli irritert på deg for at du ikke fikk sove? Hadde en jente overnattet hos meg for første gang hadde jeg glatt holdt meg våken for at jenta skulle få sove tryggest mulig. Jeg hadde vært veldig opptatt av om det var noe jeg kunne gjøre til neste gang som fikk henne til å sove bedre. Til det andre. Du skal ikke se helt bort fra om han kanskje bare vil se om du er interessert deg. Gi det litt tid. Dere er fortsatt i startfasen. Det er heller ikke sikkert han er typen som tar initiativ i starten, eller tør ta initiativ. Og ja, han bli nok med deg på aktiviteten fordi han trives med deg. Dette går nok bra, skal du se Vel,jeg vet selv at jeg var irriterende..Hver gang han sovnet så snudde jeg meg rundt i senga,klenget meg oppi han,koste han på ryggen og sånn...åh..dagen etter når jeg tenkte over det så kan jeg godt skjønne at han ble irritert. I begynnelsen av natta så holdt han rundt meg,kysste meg i nakken og strøyk meg over håret og sånn..men i slutten av natta så ville han bare ligge for seg sjøl..skjønner det da. Men skal møte ham i dag så får jeg se hvordan det går.Er dritnervøs,og er redd for at jeg skal si noe dumt som ikke henger på greip. Men takk gud for at vi skal gjøre en krevende aktivitet,er så mye lettere å komme over den der "pinligheta".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå