Gå til innhold

Hvor lenge hadde du den samme elskeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt et elskerforhold i flere år?

Fikk en eller begge følelser, ble dere oppdaget, gikk den ene lei, eller bare dabbet det ut av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde et elskerforhold i 1,5 år. Var ingenting å oppdage da vi begge var single. Noe annet ville ha vært utenkelig for meg. Det ble avsluttet fordi jeg flyttet langt unna. Ingen av oss fikk følelser utover vennskap.

Skrevet

1. 4 år, avsluttet da en av oss fikk partner.

2. 2 år så 3 års pause av samme grunn som ovenfor, så på han igjen.

Uaktuelt med elskerforhold dersom en av partene er i et forhold. Liker ikke utroskap.

Skrevet

TS her.

Grunnen til at jeg lurer, er fordi jeg har hatt den samme elskeren i 4 år. Nå føler jeg for å ta steget videre, jeg har fått følelser for karen.

Problemet er at jeg er usikker på hva han føler for meg- han virker vinglete.

Men hvor upåvirket kan man være etter å ha hatt seg med den samme jenta i flere år?

Menn må gjerne svare her...

Skrevet

1. 1år

2. 6 mnd

3. 2 mnd og pågår enda

Han jeg var med i 1 år endte det med da jeg flyttet. Fikk meg også kjæreste rett etter. Etter fem år med kjæresten min og han fire år med sin dame spurte han meg om jeg ville gå på date med han. Følelsene mine var ikke helt der.

Han jeg var med i 6 mnd: Vi oppførte oss som ett par innenfor husets fire vegger. Vi spiste frokost og middag sammen til tross for at vi kun møttes etter en tur ute på byen. Vi hadde det kjempekoselig sammen og snakket om ALT, men vi klarte begge å ikke få noe mer følelser. Ble slutt på møtene da han reiste bort for en lengre periode, og han fikk seg dame rett etter.

Han var en date i starten ulikt med de to andre. Hele tiden vært usikker på han, men aldri turt å spørre, så nå er jeg interessert i noe mer, men det er ikke han :(

Så ofte ender slike forhold pga. at en får seg kjæreste. Det er i alle fall min erfaring :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Vanskelig å si hvor lenge, det har vært litt av og på med folk pga flytting eller at de har hatt forhold på sin kant osv. Jeg har på en måte hatt 4-5 stykker over flere år, men noen har det vært veldig sporadisk med og noen regelmessig i perioder.

En elsker har endt som kjæreste, og det skjedde bare på 2-3 måneder.

De andre kunne det ikke skjedd med på en million år, det er ikke sånn for meg at følelser vokser automatisk jo mer sex man har eller jo bedre kjent man blir. Jo bedre jeg kjenner en mann jo bedre vet jeg at han ikke er noe kjærestemateriale for meg.

Skrevet

Hadde for mange år siden en elsker da jeg var et annet forhold enn det jeg er i idag...vi avsluttet da jeg fant min nåværende kjæreste..det var stygt gjort av meg og være utro mot min ex, men kan jeg unnskylde med at jeg var veldig veldig ung...?

Uansett, denne elskeren, vi holdt vel på i rundt 1 1/2 år og følelser...tja, spenning kanskje, men vi var vel egentlig ikke noe kjæresteemne for hverandre da jeg ble singel..

I ettertid har han sagt at han aldri glemmer meg og vil ha meg og gjerne venter på meg til jeg engang blir singel igjen..Men det er ikke aktuelt for min del, fortid er fortid uansett om jeg blir singel eller ikke. :jepp:

Skrevet

Vi holdt vel på i ca 3-4 år, uten at noen av oss fikk følelser for hverandre. Innenfor husets vegger var vi som et kjærestepar. Vi kunne finne på ting utenom soverommet først, for så å ende opp der. Men likevel var følelsene aldri der. Det opphørte da jeg flyttet..fortsatt sporadisk kontakt, men ingen soveromsaktiviteter lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...