Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann for ca 3 uker siden. Vi hadde litt kontakt før vi møttes på byen, og da kysset han meg. Har hatt et øye for ham lenge før jeg fikk kontakt med ham, så jeg ble utrolig glad. Det endte opp med at han ble med meg hjem. Morgenen etter var herlig, og han var her til langt på dag, uten at vi avtalte no nærmere om vi skulle treffes igjen.

Kontaktet ham dagen etter,og spurte om han ville finne på noe endag, kansje komme til meg. Han sa ja, men at han er opptatt hele ukene med jobb og trening, men at vi kunne ta det i helgen. Problemet er at han er utrolig usosial, han sitter kun med en kompis ute på byen, og han liker ikke facebook eller sms. Jeg er veldig sosial, og jeg blir irritert hvis jeg ser noen er online og ikke svarer meg. Føler kansje det kan ødelegge litt sjangsene mine hos ham. Jeg vil jo veldig gjerne vite hva han tenker om meg før jeg kaster meg uti det, for så å føle meg teit fordi han ikke mente det på samme måten.

Føler kansje også jeg har presset meg litt på,at han kansje ikke hadde spurt om jeg ville komme til ham, men at jeg måtte spørre ham . Det bør nevnes at jeg alltid vil ha det jeg ikke kan få i utgangspunktet, begge eksene mine sa de ikke var intr. i forhold, men jeg fikk dem til slutt. Så jeg er kansje litt vant med å jobbe litt for å få en mann som ikke vil ha noen egentlig.

Noen som har opplevd dette eller har noen gode råd? Han forvirrer meg så utrolig mye!!

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Han forvirrer meg så utrolig mye!!

Slik jeg ser det utifra hva du skriver så har han ikke gjort noe som skulle tilsi at du skulle bli noe særlig forvirret, er det muligens du selv som gjør deg forvirret?

Skrevet

Slik jeg ser det utifra hva du skriver så har han ikke gjort noe som skulle tilsi at du skulle bli noe særlig forvirret, er det muligens du selv som gjør deg forvirret?

Han svarer i hytt og pine, når det passer ham. noen ganger virker det som han er intr, andre ganger ikke. Ja,jeg tenker nok litt for mye, og jeg forvirrer nok meg selv endel også! Har bare ikke nok tolmodighet til å sitte å vente på at noe skal skje, når det ikke er sikkert det skjer noe i det hele tatt..

Liker virkelig denne mannen, og jeg vil skjønne tankegangen hans før jeg kaster meg uti det.

Gjest MikeWaters
Skrevet

og jeg vil skjønne tankegangen hans før jeg kaster meg uti det.

Vel, lykke til med akkurat det. Min erfaring er at hjernepirking aldri fører til noe godt.

Eneste mulighet du har er å spørre ham rett ut hvilke forventniger han har ang. dere? Så får du nesten slå deg til ro med svaret du får eller velge å søke videre.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Lytt til Mike du TS. Det er en skummel øvelse å tro at andre tenker som deg og dermed evalueres kun ut i fra det. Du vil neppe skjønne tankegangen hans basert på hva du selv tenker. Å skulle mase/presse seg inn i et forhold ender ofte med falitt. I kjølvannet av det kan det selvsagt diskuteres om du er en utålmodig sjel med urealistiske forhåpninger/forventninger eller om han er en player og dermed en drittsekk. Det ender ofte med det siste leser jeg......... :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes ikke han virker så interessert, men når han ikke har noe annet å finne på, synes han det er greit å ha litt kontakt med deg.

Vil du være i forhold me en som tenker "tja, jaja, vi har det jo fint sammen så det kommer sikkert til å funke" istedet for en som faktisk er forelsket i deg, kanskje ble forelsket før du ble, som iallefall ikke trenger å bli "overtalt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...