AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har vært sammen med en fantastisk mann i midten av 20-årene (er selv et par år yngre) i et halvt år. Fra første stund har det vært intenst, og vi har begge opplevd følelser for et annet menneske som ingen av oss har hatt for noen andre før. Vi trives utrolig godt i hverandres selskap og kan snakke sammen om det meste, og jeg er ikke i tvil om at han er en jeg ønsker å satse videre på. Vi elsker hverandre, og det er noe vi ikke legger skjul på overfor hverandre eller andre (ikke at vi proklamerer dikt offentlig eller tafser blant andre når vi er edru eller noe sånt). Dog, det er alltid et men. Vi har fremdeles ikke hatt sex! Nei, jeg tuller ikke... Vi er ikke akkurat jomfruer noen av oss, så det er ikke der det ligger. Vi kan også klå på hverandre og ha det jeg ville betegnet som forspill, men som ikke leder noensteds... Jeg har vært frampå og tatt initiativ fra dag én (jeg liker sex...), men det har fremdeles ikke blitt noe av. Det er ikke det at kroppen hans ikke er kåt, for det ser jeg jo tydelig at den er. Jeg har gitt han BJ temmelig mange ganger, men helt ærlig blir jeg litt lei når jeg aldri får noe tilbake (han har gått ned på meg 2 ganger, that's it). Jeg har spurt han flere ganger hva det er. I begynnelsen var han unnvikende, men i senere tid sier han det er fordi han elsker meg så mye, og aldri har opplevd det før, at det er noe som stopper han. Om det er sånn det er, har jeg jo ingen anelse om hva jeg kan gjøre... Jeg elsker han tilbake og vil være med han, men sex er også viktig for meg. Jeg har som sagt spurt han noen ganger, men jeg er redd for å mase, så jeg passer på å ikke spørre direkte særlig ofte... Jeg har hele tiden tatt masse initiativ, men i det siste har det dabbet av fra min kant også fordi han rett og slett begynner å gjøre noe HELT annet (som å lese en bok) eller bare begynne å kose istedet. Vi har vært så nær ved å ha sex flere ganger, men det ender alltid med kos eller lett unnvikelse. Hva kan jeg gjøre? Jeg har aldri vært borti noe sånn før. Jeg vet han er kåt, dette er også noe han har sagt ved flere anledninger, men hvordan kan han overvinne det "hinderet" om det er noe? I begynnelsen syns jeg bare det var hyggelig, men nå har det gått et halvt år... Hjelp, jeg føler meg som en fortvilet mann her.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Kansje han har unnderlivs sopp eller en kjønssykdom som han syns er flaut å fortelle.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 TS her. Synlig underlivssopp ville jeg ha sett, og noe annet ville han ha fortalt meg om... Om han ville hatt sex kunne han bare brukt kondom om han hadde hatt en kjønnssykdom... så det er ikke der det ligger tror jeg.
Gjest Thomas Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har vært sammen med en fantastisk mann i midten av 20-årene (er selv et par år yngre) i et halvt år. Fra første stund har det vært intenst, og vi har begge opplevd følelser for et annet menneske som ingen av oss har hatt for noen andre før. Vi trives utrolig godt i hverandres selskap og kan snakke sammen om det meste, og jeg er ikke i tvil om at han er en jeg ønsker å satse videre på. Vi elsker hverandre, og det er noe vi ikke legger skjul på overfor hverandre eller andre (ikke at vi proklamerer dikt offentlig eller tafser blant andre når vi er edru eller noe sånt). Dog, det er alltid et men. Vi har fremdeles ikke hatt sex! Nei, jeg tuller ikke... Vi er ikke akkurat jomfruer noen av oss, så det er ikke der det ligger. Vi kan også klå på hverandre og ha det jeg ville betegnet som forspill, men som ikke leder noensteds... Jeg har vært frampå og tatt initiativ fra dag én (jeg liker sex...), men det har fremdeles ikke blitt noe av. Det er ikke det at kroppen hans ikke er kåt, for det ser jeg jo tydelig at den er. Jeg har gitt han BJ temmelig mange ganger, men helt ærlig blir jeg litt lei når jeg aldri får noe tilbake (han har gått ned på meg 2 ganger, that's it). Jeg har spurt han flere ganger hva det er. I begynnelsen var han unnvikende, men i senere tid sier han det er fordi han elsker meg så mye, og aldri har opplevd det før, at det er noe som stopper han. Om det er sånn det er, har jeg jo ingen anelse om hva jeg kan gjøre... Jeg elsker han tilbake og vil være med han, men sex er også viktig for meg. Jeg har som sagt spurt han noen ganger, men jeg er redd for å mase, så jeg passer på å ikke spørre direkte særlig ofte... Jeg har hele tiden tatt masse initiativ, men i det siste har det dabbet av fra min kant også fordi han rett og slett begynner å gjøre noe HELT annet (som å lese en bok) eller bare begynne å kose istedet. Vi har vært så nær ved å ha sex flere ganger, men det ender alltid med kos eller lett unnvikelse. Hva kan jeg gjøre? Jeg har aldri vært borti noe sånn før. Jeg vet han er kåt, dette er også noe han har sagt ved flere anledninger, men hvordan kan han overvinne det "hinderet" om det er noe? I begynnelsen syns jeg bare det var hyggelig, men nå har det gått et halvt år... Hjelp, jeg føler meg som en fortvilet mann her. Har selv opplevd å ha sex med damer som ikke har ønsket noe form for kontakt etter på ( di tok ikke engang tlf eller svarer på medligner for å si at di ikke er intresert). Hvis han har oplevd lignde kan det henda at han er redd dette skal skje med deg, eller at han tror han er såppass dårlig i senga at du skal miste all intresse i han. slike tanker har hverfall streifet meg etter nevnte oppleveser.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Kjenner meg veldig godt igjen her! Var sammen med en fyr i ca. 4 måneder, og vi hadde aldri sex. Tro meg, jeg prøvde. Og vi var så nær hele tia og det virket alltid som om det skulle skje, men rett før ble det bare stopp eller kosing. Jeg syns det var litt rart og ville ikke spørre direkte, fordi jeg syns det hele var litt flaut. Tenkte kanskje han ville vente litt, og ville ikke mase for mye på det. Fant ut i ettertid at han rett og slett hadde et problem med å få den stiv nok, og ikke tørte å fortelle meg det fordi det var flaut og at han var redd jeg ville tro det hadde noe med meg å gjøre. Han lot meg ikke suge han, og hvis jeg hjalp til med hånda pleide han å dytte den vekk etterhvert og ta over selv. Så jeg merket på en måte aldri at den ikke ble så stiv som den burde, selv om jeg syns den virket klar nok. Han måtte til og med gjennom en operasjon senere for å få det fikset. Jeg ville absolutt spurt han rolig og forsiktig om dette. Kan være alt fra et sånt type problem til kjønnssykdomer, eller kanskje han er redd for at det skal gå dårlig første gangen? Kanskje det er lenge siden sist, og at han føler seg litt ute av trening og er redd for at det skal gå dårlig? Håper du klarer å ta det opp med han, for den nærheten er viktig.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, jeg tenkte også at hvis det ikke var sykdom, så bunner det nok i dårlig selvtillit eller dårlige erfaringer på området.
Gjest Oda Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tenkte automatisk kjønnssykdom, men da hadde det jo vært utrolig dumt med BJ. Kanskje det er lenge siden han har hatt sex, og er redd for å prestere? Eller noen medisinske årsaker.. Vi kan rett og slett ikke vite dette, så du må nok sette av litt tid til å prate med han fortell oss hvordan det går!
Gjest Baardsen Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Du framstår i det du skriver som en svært selvsikker og erfaren kvinne når det gjelder sex. Det er nok ikke han. Det har han merket, og han blir utrygg og usikker. Han er redd for at han ikke er god nok for deg i senga, og er redd for at du skal oppdage at han ikke vet hvordan "det skal gjøres" eller at han ikke er noe tess. Han opplever nok dette innerst inne som et nederlag. Husk at tradisjonelle normer tilsier at det er mannen som skal ta initiativ og ta føringen. Mannen skal vite hvordan dette gjøres (sånn helt ut av det blå). Mannen skal være trygg og sterk, og ta føringen både når det gjelder dans og sex. Det gjør nederlaget i hans hode enda større (man kan si mye om dette idealet i 2010, men det sitter nok mer i oss enn det vi tror). Han vrir seg gjerne unna med kosing, for på den måten ikke bli "avslørt". Han tror det er bedre å ikke ha full sex enn gi deg dårlig sex. Da tror han at du går etter en tid. Han kan være direkte redd for at hvis han blir avslørt, så vil du forlate ham. Han har helt sikkert merket seg at dette er viktig for deg. Hvis det er tilfelle, gjør han nok alt han kan for å skjule det hele, bortforklare det, eller være kreativ i kosingen for å komme seg unna. Og du har nok ikke tenkt på dette, i og med han er litt eldre enn deg, og sikkert er en flott og selvsikker mann i andre sammenhenger. Jeg er overhodet ikke tvil om at han er glad i deg, elsker deg og blir kåt av deg. Det er fullt forenlig med oppførselen hans. Husk at jo mer han elsker deg, jo mer vil han anstrenge seg for ikke å bli avslørt...! Det skal nok veldig mye til for at han er åpen og ærlig om dette. Jeg har liten tro på "å ta det opp", det blir for mye konfronterende omkring noe som er noe av det mest ømtåelige for en mann. Det vil gjøre nederlaget enda større, eller han vil trekke seg enda mer som følge av at han føler at han er i ferd med å bli "avslørt". Det kan gjøre det svært vanskelig å kommunisere omkring dette, vanskeligere enn det allerede er. Bare tenk deg hvor mye han ville ha blitt ertet/mobbet hvis kompisene fikk vite om det du her skriver...Krise!!! Det verste en kvinne kan gjøre i en slik situasjon er å begynne å ta det opp, og klage over sexen i "offentlighet" (blant venner). Det er det totale nederlag/ydmykelse for ham. Da blir han "liten". Hun opplever ham som bare egoistisk/selvopptatt fordi han framstår som lite opptatt av å tilfredstille henne (over tid kan man havne der). Jeg tror ikke du ville gjort det, men vet om kvinner som faktisk gjør det, og som ikke har peiling på hvilken uopprettlig skade de gjør. Det er det totale nederlaget for en mann. Vet du hva jeg ville ha gjort? Jeg ville ha vist ham innlegget ditt - og svaret mitt. Deretter ville jeg sagt at du stiller deg helt åpen til om jeg har rett eller ikke (om det faktisk er slik), du vet jo innerst inne ikke helt om det jeg skriver stemmer eller ikke likevel. Deretter ville jeg gitt ham boka "She comes first" på en diskret, tilfeldig og leken måte (perfekt bok for menn, og for kvinner som vil at mannen skal gå ned:) Si f.eks at en venninne anbefalte boka, som sa at mannen hennes var veldig fornøyd med den, og at du tenkte den kunne være fin også for ham. Gi ham god tid til å lese den, og for all del ikke mas om at han skal lese den hvis han i starten virker nølende eller nekter å lese. Ikke gjør det til en big deal. La det være hvis han ikke begynner å lese med det første. For tro meg - han kommer til å lese. Garantert. Men han kommer kanskje til å gjøre det i smug, uten at du vet det. Husk hvor ømfintlig dette kan være for ham. Etter en god stund (gjerne flere mnd) kan du tilfeldigvis spørre om boka du gav ham. Ikke spør om han har lest den (det er "kontrollerende"). Spør heller om det er noe han har lyst til å prøve ut...? (det vil det garantert være bare han har lest 2-3 kapitler). Mest sannsynlig vil han komme til deg...(når han er klar) Han har helt sikkert fått med seg at du ønsker at han skal gå ned på deg - men har ikke visst hva han skal gjøre der nede...) Det er helt vanlig, ingen mann er født med den viten, den må læres (menn har som kjent ikke klitoris). Selv om han har noe å lære er det viktig at du ikke inntar en opplærende rolle, noe som kan være en lett felle å falle i for deg som er så erfaren og selvsikker. Det vil fort oppleves som nederlag for ham om han oppfatter deg slik (at du har en agenda), og det vil fort ende med negative tilbakeslag i denne prosessen. Tenk kreativ oppmuntring, og gi positive signaler når har gjør sine første forbedringer. Gi ham skryt for det han gjør riktig, oppfordre ham til å gjøre mer av det - og ikke kommenter (straffe ham) for det han ikke gjør riktig. Med det grunnlaget dere har i forholdet (dere elsker hverandre), har dere alle forutsetninger for å oppleve fantastisk sex. Husk at det ikke er alle kvinner som er så heldig som deg, og er like selvsikker, erfaren og trygg på egen kropp. Lykke til. Og ta deg god tid (selv brukte jeg omkring 10 år på lære dette;)
Aftensol Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Har du vurdert muligheten for at han kanskje er jomfru men ikke har turt å si det til deg? At han rett og slett er flau over det og ikke vet helt hva han skal gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #11 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis han er jomfru er det da bare å ta kommandoen. Det har jeg selv gjort. Og syntes da ikke ille om han for det.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2010 #12 Skrevet 16. oktober 2010 kanskje han har en kjæreste fra før av og knuller på henne. og du er bare søt og snill- men han kunne ikke tenke seg deg på den måten. eller kanskje han er usikker på hvem han skal velge- og derrimed ikke vil ha sex med deg til han vet hva han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå