AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg trenger inspirasjon til et nydelig høstantrekk. Noe i typiske høstfarger, som er flotte til høstnaturen, ser hverdagslige ut, men ikke kjedelige. Skal fotografere fine høstbilder med modell nemlig og trenger litt inspirasjon til klær. Hva er ditt perfekte høstantrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 12. oktober 2010 #2 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes mørk lilla er veldig fin til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. oktober 2010 #3 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mitt perfekte høstantrekk inneholder ikke spor av høstfarger. Hvor lite originalt er det? Jeg går for skinnjakke med fuskpelsvest, jeans eller maxi-kjole, og høye sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 14. oktober 2010 #4 Del Skrevet 14. oktober 2010 funky og fargerik og sprøtt nok til å få en hver til å lure på om noen har lurt i dem lsd da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå