Gå til innhold

Hvordan avslår jeg venneforespørsel på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en venneforespørsel, men jeg får ikke til å avvise den. Jeg kan bare trykke på "ikke nå" eller "bekreft". Er det slik at "ikke nå" har erstattet "avvis"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig. Om du bare kan trykke på enten det eller aksepter så er det nok den som avslår venneforespørselen.

Skrevet

Ingen anelse, men jeg bare lar de være. Ikke ignorerer jeg de eller godkjenner de, lar de bare være der for da slipper jeg flere spørsmål fra den kanten.

Ikke nå er vel der du bare lar de være der uten å gjøre noe med de der og da. Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Prøvde meg litt frem nå. Hvis jeg trykket på "ikke nå" kom det frem at den var skjult, og at jeg kunne ta stilling til den på "forespørsler". Så jeg gikk dit og da kunne jeg slette den. Utrolig rart og tungvindt =/

Skrevet

Det er også visstnok sånn at om man trykker på "ikke nå" da kommer dine statusoppdateringer opp hos dem, hvis du har ikke begrenset tilgang til dine statusoppdateringer. Så man kan få noen forfølgere..

Her ble det ganske bra opplyst om saken: http://techcrunch.com/2010/09/20/facebook-not-now-follow/

Vær spesielt varsom om du bruker "Locations" i tillegg, det kan bety at helt fjerne folk kan få tilgang til hvor du er og når.

Skrevet

Ja, leste et sted at "ikke nå" skulle erstatte ignorer-knappen som var der før.

Skjønner ikke helt forskjellen egentlig, men hvis det er sånn som noen skriver her, at de man trykker "ikke nå " til praktisk talt får samme rettigheter til profilen din som venner gjør, så skjønner jeg ikke hvordan man da kan ha mulighet til å avise venneforespørsler??

Skrevet

Hm, sjekket nettopp min egen FB, og der står det Ignore på et par vennerequester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...