Gå til innhold

Klorestativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forsterhjem for en katt, så vet ikke hvor lenge jeg skal ha han. Han gikk nettopp løs på veggen og begynte å klore, så da er det kanskje lurt å få tak i et klorestativ?

Hvor får man tak i et billig et?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare er for en kortere periode vil det kanskje være greit med en slik kloreting som man henger opp på veggen, eller en klorematte. Disse er å få tak i til en helt ok pris på dyrebutikk :) Finnes sikkert billigere på nett også, prøv f.eks kattens no.1

Skrevet

Eller en treplanke som ikke er helt glatt i strukturen. Katten må få tak i den med klørne. Min personlige erfaring er at Ivar-hyller fra Ikea funker ypperlig som klorestativ.

Gjest indiska
Skrevet

Er forsterhjem for en katt, så vet ikke hvor lenge jeg skal ha han. Han gikk nettopp løs på veggen og begynte å klore, så da er det kanskje lurt å få tak i et klorestativ?

Hvor får man tak i et billig et?

Dersom dette er via dyrebeskyttelsen skal de dekke utgifter du har til slike ting. Slike du skrur i veggen er både diskret og billige, koster en hundrelapp i dyrebutikk :) Ellers pleier slike enkle stolper å være billige, tre-fire hundre maks for en ganske høy stolpe! Det ligger også noen bruk

Skrevet

sjekk finn.no / dyrenett.no

Ellers så har europris billige også

Skrevet

Europris har til grei pris. De er kjempegreie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...