Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mistanke om at kjæresten min muligens kan være utro mot mag. Han forteller meg historier hele tiden, og skylder mye på jobben, er lissom noen manglende bruddstykker hele veien.. Han har en jobb hvor han reiser en del og familien hans tar mye plass. Har begynnt å føle at noe ikke er som det skal i det siste. Hvordan går jeg fram for å finne ut av ting? Kan ikke akkurat "stalke" han rundt heller. Det er jo litt "pshyko". Hva gjør jeg nå?

Hilsen jente i slutten av 20-åra

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en mistanke om at kjæresten min muligens kan være utro mot mag. Han forteller meg historier hele tiden, og skylder mye på jobben, er lissom noen manglende bruddstykker hele veien.. Han har en jobb hvor han reiser en del og familien hans tar mye plass. Har begynnt å føle at noe ikke er som det skal i det siste. Hvordan går jeg fram for å finne ut av ting? Kan ikke akkurat "stalke" han rundt heller. Det er jo litt "pshyko". Hva gjør jeg nå?

Hilsen jente i slutten av 20-åra

Hva slags historier forteller han og hva slags manglende bruddstykker snakker du om. Får ikke helt tak i hva som gjør at du mistenker ham.

Du får spørre ham - før fantasiene begynner å spinne.

Endret av Havbris
Skrevet

f.eks så sier han at han at han må jobbe og ikke har tid til meg så dukker det opp festbilder av han på facebook noen uker etterpå fra disse datoene. han forteller meg heller ikke at han har vært på fest, jeg finner det ut når det dukker opp bilder. folk som tægger han i bilder på face dukker ikke opp på profilen hans. han sier han skal besøke familien sin på besøk også får jeg en meld av en kompiss senere i uken at han "festa med typen min i helgen". når han drar på foretningsreise blir han alltid lenge borte enn hva som var planen. for litt siden sa han at han skulle parkere bilen på jobben å ta bussen til flyplassen fordi han ikke orket å kjøre. jeg kjørte forbi jobben hans senere på kvelden når bussen skulle ha gått, bilen hans sto ikke der. når jeg kommer på besøk er alle tinga mine "rydda vekk" for åsyn. skjønner ikke helt. vi bor ikke sammen, men har vært sammen i mange år. vet seriøst ikke hvor jeg har han nå.

Skrevet

Dere har vært sammen i mange år. Allikevel rydder han vekk de tingene du har hos han, og han ser ikke på det som en selvfølge å la deg ta del i hans liv? Jeg ville tatt meg en prat dersom det var min kjæreste.

Skrevet

Det hørtes hvertfall ikke bra ut,noe skujler han helt sikkert.

Skrevet

Jeg synes du skal starte med å fortelle ham det samme som du forteller her på KG - alle de tingene du ikke får til å stemme, tingene dine som blir ryddet bort osv. Du må gi ham en mulighet til å forklare seg før mistankene får større grep hos deg.

Det er ingen her som kan gi deg noe svar på dette i første omgang - spørsmålene må du ta med ham.

Skrevet

ja, skjønner seriøst ingenting. jeg har tatt opp noe av dette med han. men han sier at det ikke er noen annen. men vet seriøst ikke "hva" jeg skal tro. ja alle klærna mine, smykker, ting er på en måte "rydda vekk" når jeg kommer for å være sammen med han noen dager. ser ut som det KUN er han som er der i leiligheten...the bachelor apartment lissom. vet lissom ikke HVA jeg skal gjøre. nesten lyst til å kjøpe noen typiske "jente-pynteting" til leiligheten hans så folk kan se at det ikke bare er han der. er så redd for at det er en annen, og at han ikke sier noe til meg om noe for å ikke "skade" meg med det. og at han pluttselig gjør det slutt eller noe. han har vært veldig rar i det siste også... oppfører seg anderledes, snakker anderledes...gir mere "faen" på en måte.

Skrevet

Hvis du har forsøkt å snakke med han om det, men at han sier at det ikke er sånn ville jeg ha spurt om hvorfor mine ting ikke kan ligge synlig i leiligheten hans. Det går jo kanskje an å spørre om han (med hyggelig tone) hadde syntes det var bedre om du hadde tingene dine hjemme hos deg selv? Svarer han ja til dette så vet du jo i hvertfall hvor landet ligger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...