Gå til innhold

TIL DERE DAMER SOM GÅR ETTER OPPTATTE MENN

Anbefalte innlegg

Gjest jente26
Skrevet

Dette er til dere damer som går etter opptatte menn. Dere ødelegger livet til andre! kan dere sette dere inn i dama til gutten`s situasjon i det hele tatt?? hvorfor gjør dere det?? seriøst? jeg var sammen med gutten min i over 3 år, så kommer det ei drittkjærring å legger seg etter han! og fucker opp livet mitt! blinker det ikke VARSELLAMPER når gutten har dame lissom?? jeg sier ikke det at jenta har all skylden, self. har gutten skyld også! men situasjonen hadde ikke skjedd om enkelte kvinnfolk isteden for å gå etter en opptatt mann går etter en SINGEL en isteden! det er 4 milliarder mennesker i verden- hvorfor gå etter en opptatt mann? er dere UTE etter DRAMA lissom?? jeg sier bare EN ting- FUCK ALLE DAMER SOM GÅR ETTER EN MANN SOM ER OPPTATT- DERE ER SLUTS! min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke verdt det når han greier å være utro mot jenta han elsket uansett......

Skrevet

*mot jenta han elskeR

skulle det selvfølgelig stå.

Skrevet

nei, men selv om han tydelighvis var i stand til å gjøre noe så jævelig- så forsvarer ikke det at jenter legger seg etter opptatte menn. vi jenter skal STÅ SAMMEN lissom! ikke fucker opp!

Skrevet

Og din kjæreste ville værtutro med en elelr annen en eller annen gang, siden han tydeligvis er så enkel å få til sengs. Tror du sksla rette sinnet ditt mot den som virkelig er skyldig her, nemlig din kjæreste. Det er han alene som har et ansvar ovenfor deg, og for alt du vet kan det være han har løyet henne huden full. Men det er lettere å rette sinnet sitt mot en du ikke har følelser for, men da fritar du han for ansvaret også.

Hun ahr ikke vært utro mot deg, for det er det han som har vært. Han har ødelagt livet deres, da han valgte å være utro mot deg. Han alene valgte dette, for det spiller ingen rolle hva andre damer gjør for det er mannen som skla klare å være trofast mot kjæresten sin.

Derfor bør du rette sinnet ditt mot han, som er årsaken til at deres liv er ødelagt.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Hvorfor vil du ha en slik mann uansett? Da må du leve i frykt hele tia.

Og dessverre, så er sisterhood en myte. forsåvidt brotherhood også.

Bånd må skapes.

Skrevet

når dama VET han er opptatt-VET han er sammen med MEG. men forde legger seg etter han- det står det ikke en dritt respekt i hos meg altså. folk kan sa "åh, det hadde skjedd uansett med en eller annen før eller siden!"- nei det hadde ikke det. den dama har har vært en pest og en plage i et helt år. og når typen min havner på søpplefylla og er så drita at han ikke vet hvor han ER en gang- når hu da griper sjansen, når han er i et svakt øyeblikk- bare fordi hu liker han å alltid har hatt lyst på han, det er TYNNT ass! undskylder ikke at "fylla har skylda her"- er bare oppgitt og frustrert.

Skrevet

Kanskje han ikke bør drikke seg så drita da? Fy, for en uansvarlig gutt han var...Skjønner ikke at du i det hele tatt GIDDER å forsvare han, og gå til angrep på jenta. Det er jo fyren som har svikta deg, ikke jenta. Hun kjenner deg sikkert ikke engang.

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig med ts. Det går an å holde fingrene av fatet..Selv sa jeg da til den utro ektefellen at han fikk gå tilbake til sin kone. Skulle jeg liksom bare latt han kjøre på med meg og gitt faen i at han vart gift? Nei, jeg gjorde ikke det. Nå var det han som la seg etter meg, men da jeg fikk vite at han var gift så ba jeg gå tilbake. Og selvsagt var hjemmelivet er helvete og jeg var den vakreste og bla bla..

Jeg betviler ikke at gærne forelska kvinner/jenter gjør hva som helst.

Skrevet

Og din kjæreste ville værtutro med en elelr annen en eller annen gang, siden han tydeligvis er så enkel å få til sengs. Tror du sksla rette sinnet ditt mot den som virkelig er skyldig her, nemlig din kjæreste. Det er han alene som har et ansvar ovenfor deg, og for alt du vet kan det være han har løyet henne huden full. Men det er lettere å rette sinnet sitt mot en du ikke har følelser for, men da fritar du han for ansvaret også.

Hun ahr ikke vært utro mot deg, for det er det han som har vært. Han har ødelagt livet deres, da han valgte å være utro mot deg. Han alene valgte dette, for det spiller ingen rolle hva andre damer gjør for det er mannen som skla klare å være trofast mot kjæresten sin.

Derfor bør du rette sinnet ditt mot han, som er årsaken til at deres liv er ødelagt.

Tror nok det er slik for mange - at man retter sinnet mot både den som har vært utro - og den man oppfatter som "inntrenger". Dette handler om følelser - ikke skyldfordeling - og det føles som det er inntrengeren som er den største trusselen. Rasjonelt sett vet man at det er den som har vært utro som har gjort valget om å være utro - men trusselen er representert gjennom "den andre". Har opplevd dette selv og kan med hånden på hjertet si at tankene om "den andre" ikke har vært spesielt høye nei.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg er enig i at det er utrolig dårlig gjort av damer å legge seg etter menn som har kjæreste/kone, men da er det jo mannens annsvar å holde seg unna disse damene å ikke synke på deres nivå.

Fylla eller ikke, utroskap er ikke akseptert i mine øyne.

Skrevet

når dama VET han er opptatt-VET han er sammen med MEG. men forde legger seg etter han- det står det ikke en dritt respekt i hos meg altså. folk kan sa "åh, det hadde skjedd uansett med en eller annen før eller siden!"- nei det hadde ikke det. den dama har har vært en pest og en plage i et helt år. og når typen min havner på søpplefylla og er så drita at han ikke vet hvor han ER en gang- når hu da griper sjansen, når han er i et svakt øyeblikk- bare fordi hu liker han å alltid har hatt lyst på han, det er TYNNT ass! undskylder ikke at "fylla har skylda her"- er bare oppgitt og frustrert.

Ja men fortsett å være sinna på henne da, og fraskriv kjæresten din for alt ansvar. Hvor tåpelig er det mulig å bli, å tro på noe så idiotisk at han var full. Må være det eldste trikset i boken, ja men vennen jeg var så full, jeg visste ikke hva jeg gjorde bla bla bla i mine ører i alle fall, og tydeligvis en som ikke tåler å drikke alkohol heller. Kanskje han burde slutte å drikke, siden han ikke klarer å unngå å bli så full at han ikke kan ta ansvar for sine egne handlinger da. Eller kanskje det er bare du som tror på han, når han forteller deg dette.

Skrevet

Jeg kjenner da mange som vrir seg unna opptatte menn. I mange tilfeller er det rett og slett medfølelse, for mannen kan være veldig interessant. Poenget er at mange går ikke etter opptatte menn og den slags. Når en opptatt mann flørter med meg, vrir det i magen min. Jeg har ikke hjerte til å gjøre det.

Mange av oss har opplevd det selv, gjennom egne erfaringer eller gjennom en venninnes erfaring. Det er noe vi skjønner oss på, når vi er over en viss alder.

Skrevet

Jeg stiller samme spørsmål som trådstarter: Hvorfor gå etter opptatte mennesker, når det er så mange flotte single mennesker som de har lov til å "jakte" på?

Dette gjelder for så vidt både kvinner og menn.

De opptatte menneskene trenger ikke engang å være utro for at "jegerne" skal skape problemer for familier. Jeg har selv opplevd konsekvensene av at en kvinne ikke aksepterte at han var gift.

Han var ikke utro, men jaggu klarte hun å lage mange problemer likevel!

Telefoner og meldinger til alle døgnets tider, falske rykter som barna fikk høre... hun ville ha ham, koste hva det koste ville.

"Forbuden frukt smaker best", og "det er lov å prøve seg", og et skuldertrekk var svarene hun ga da vi konfronterte henne med at hun la seg etter ham.

Hun ville bare ha godene ved et forhold, ikke pliktene, og derfor valgte hun utelukkende opptatte menn.

Skrevet

Jeg er kanskje rar, men jeg hadde godtatt at en jente som var genuint forelsket i min samboer hadde fortalt ham dette og forsøkt å overtale ham til å velge henne fremfor meg. Hun må da få lov til å gjøre en innsats for å sikre sin egen lykke. Det jeg derimot ikke godtar er hvis noen prøver seg på ham kun for sex eller lignende. Da kan de holde seg til andre single.

Skrevet

Men are like parkingspots, the good ones are taken, and the free ones are handicapet :rolleyes:

Ellers er jeg enig, en skal ikke legge seg etter hverken gutter eller jenter i et forhold. Allikevel er det vel den utroe parten som er den største drittsekken?

Skrevet

Hehe, utrolig hvor snille og greie disse mennene er. Og siden han drakk seg søpledrita så MÅ det jo være hennes feil at han var utro? Han mangler jo fullstendig dømmekraft. Man kan jo lure litt på om han drakk seg søpledrita nettopp for å kunne ha en unnskyldning på lager dagen derpå.

Jada, det er ikke kult med folk som bevisst legger seg etter opptatte folk, men det er på ingen måte en ansvarsfraskrivelse for noen.

Jeg har forresten vært "den andre dama" selv en gang, men jeg hadde med hånda på hjertet ingen anelse om at han var opptatt. Håper ikek jeg ble sett på som den store drittsekken den gangen.

Skrevet

Jeg er enig med deg,men som regel what comes around goes around.Er han utro mot deg kan du være sikker på at han er det mot henne også.Og du bør takke gud for at du gjennomskuet en drittsekk:)Og vær glad.

Skrevet

Men are like parkingspots, the good ones are taken, and the free ones are handicapet :rolleyes:

Ellers er jeg enig, en skal ikke legge seg etter hverken gutter eller jenter i et forhold. Allikevel er det vel den utroe parten som er den største drittsekken?

Jodda - sett utenfra så er det nok slik at det er den utro parten som er drittsekken. Men for den sårede parten så er "den andre" en trussel - og kommer i samme kategori. Det er ikke snakk om å ta fra den utro parten ansvaret - man er sinna på den utro parten i tillegg til at man raser mot "den andre" som faktisk er en trussel.

Skrevet

Det sier vel mer om mannen/gutten mener jeg.

Det blir ikke rett å angripe bare en kvinne i en slik situasjon. Noen ganger kan man jo finne seg i et følelsmessig rot, og man kan falle for noen som er opptatt. Om man velger å gjøre noe med de følelsene er så om så, men den personen som er utro er jo den som virkelig er "the bad person" i en sånn situasjon. Og det er jo ikke bare damer som går etter mennesker i forhold. Mange menn gjør det også, tro meg. Så mange kvinner som vil kan legge seg etter samboeren min, det gjør meg ingenting, fordi om han velger å gjøre noe med det, f.eks. være utro mot meg, da sier det mer om han og da ønsker jeg ikke å ha et forhold til ham lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...