Gå til innhold

Hva tenker dere gutta om dette? Intenst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann gjennom sukker. Vi har sendt en del meldinger, og tidvis kan han sende ganske mye meldinger. Jeg kan åpne mailboksen min og finne ikke bare én, men to, tre eller fire meldinger fra ham.

Vi traff hverandre i forrige uke, og det var hyggelig. Da jeg kom hjem, dukket han opp på facebook-chatten med en gang og ville høre hva jeg syntes om daten.

Siden det har han sendt meldinger nesten hver dag og spurt om vi skal finne på noe, både på facebook og telefon.

Jeg synes dette er veldig intenst. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Hva tenker gutta om dette? Er dette helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var alt for intens jah!! han hadde jeg holdt meg unna..

Skrevet

Klart tegn på at du dealer med en beta pingle som nagger alt for mye. Som alfa-hann hadde jeg aldri holdt på sånn.

Skrevet

Er ikke mann jeg da,svarer alikevel , denne karen hadde skremt lett!

Easy to get , er ikke sjarmerende spør du meg...

Skrevet

Jeg hadde fått hetta!

Skrevet

TS her.

Jeg føler at det blir litt mye ja. Lurer liksom på om han ikke har noe eget liv, siden han har anledning til å finne på ting hver dag.

Han er jo hyggelig, og i person veldig laidback, og vi har mange felles interesser, så tror vi kunne hatt det mye gøy sammen, men jeg er en person som trenger MYE space. Og jeg har jo helt klart en uro, hvis ikke hadde jeg ikke laget dette innlegget.

Hva gjør jeg nå da? Jeg har ikke lyst til å la en fin sjanse gå fra meg, men jeg orker ikke noe drama heller..

Skrevet

Wow, her er det en som er desperat!

Skrevet

Slik var han siste jeg datet også. Han ville gjerne møtes dagen etter at vi hadde vært på en date. Sendte meldinger konstant. Jeg ble veldig bakpå og litt skeptisk. Når han da ble roligere og ikke så intens, ble jeg mer interessert og fikk jeg følelser for han.

Så desperat funker ikke, men blir de litt uoppnåelige så blir de interessante med en gang. Hvertfall for min del.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Han er nok litt for desperat ja, men han er vel ganske ung tenker jeg? 18-20?

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er vel bare å si fra om at du vil ta det litt rolig nå i starten og at du lett føler deg kvalt når han er der "hele tiden".

Skrevet

TS her.

Han er noen og tredve...

Har vært ganske bakpå i meldinger nå ja og ikke svart på facebook-chatten.

AB #8: Hva skjedde når han ble roligere og du ble mer interessert da? Du skriver jo at det var han forrige du datet, så du dater han åpenbart ikke lenger?

Må innrømme at jeg blir litt urolig for at han kan være et potensielt stalker-materiale.. Så intens.. Og han hadde googlet meg før vi møttes. Vet det er mange som gjør det, men jeg synes det er en uting.

Samtidig har jeg ikke lyst til å være for rask til å trekke meg unna heller. Jeg har vært singel i et par år, og har blitt veldig kresen etter å ha vært kraftig brent. Så jeg blir litt usikker på de signalene kroppen sender meg. Er jeg bare veldig kresen her, eller er det grunn til uro?

Skrevet

HuhHuh, jeg har datet to bibopulære menn, og begge var akkurat slik. Ergo, når jeg opplever dette, styrer jeg glatt unna. Forventning basert på erfaring. Jeg sikker ikke at TS-daten ER, men at JEG hadde tenkt det.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er MANGE menn som er heftige i begynnelsen. Det er jo major turn-off. Helt greit å få en melding eller to i løpet av dagen, men å bli huket hver gang man er på msn, mas om å treffes hele tiden osv er, ja. Uff.

Skrevet

Han virker veeeldig interressert i å få seg dame.. Ikke særlig spennende og interresant at han plutselig får stalker tendenser heller da. Og siden du vet at han har googlet deg er jo en ting. Men at han også har Fortalt det til deg (allerede)? siden du vet om det liksom.

Tror ikke dette hadde funket for meg hvertfall, jeg som blir så fort lei av folk som maser :ler:

Skrevet

Tenker at han liker deg, og vil tilbringe mer tid sammen med deg. Problemet er at hvis han er for ivrig, så blir du litt skremt og rygger unna. Viser han for lite interesse, så blir du usikker på om han er interessert, og det kan trigge din interesse (en liten stygg generalisering).

Skrevet

TS her.

Tror og han må være hypp på å få seg dame... Føles litt rart når noen man ikke kjenner forteller deg om ting du har gjort, og refererer til Google... :sjenert:

Det er jo hyggelig hvis han liker meg selvfølgelig, men... Jeg kan liksom ikke helt skjønne hvor all den likingen kommer fra så tidlig... Vi kjenner jo hverandre ikke. Overhodet!

Nå var jeg litt kort de siste gangene han forsøkte å ta kontakt, så da roer det seg kanskje.

Får litt panikk av å ikke få tid til å fordøye det ene inntrykket før det neste blir kastet over meg.

Skrevet

eksen min var på samme måte i begynnelsen. så utrolig intens, følte han bare satt hjemme og det viste seg vel å stemme. Men ihvertfall etter vi hadde snakket om at jeg trengte litt tid, og jeg faktisk ble forelsket i han så forsvat følelsene hans veldig fort. Så jeg er veldig skeptisk til sånne overivrige typer nå. tror de forelsker seg litt for mye i følelsen av å være forelsket og ikke i personen de knapt kjenner

Gjest wild bird
Skrevet

De overivrige er ofte de som ramler fortest ned igjen også, ja. De kan være superintense i starten, og så fort de får napp, mister de gløden.

Den du beskriver her, TS, hadde jeg styrt unna. Fikk litt stalkervibber av den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...