Gjest Bella_ Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 nei ble bedre med en gang alltså etter en uke,merka jeg jevnere og finere hud.
Gjest Bella_ Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 nei ble bedre med en gang alltså etter en uke,merka jeg jevnere og finere hud.
hurdugurdu Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg fikk litt utbrudd før det ble bedre. Ikke sånn pizzafjes, men litt ekstra utbrudd litt etter jeg hadde begynt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Men har dere alle brukt continues renewal serum? TS
Gummiloppa Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 Nei, ble faktisk bedre med en gang. Brukte continious renewal serum også ja
suzie Skrevet 13. oktober 2010 #11 Skrevet 13. oktober 2010 Det kom litt urenheter til overflaten i begynnelsen, så ble det bedre - fikk mye jevnere og finere hud. Merker stor forskjell hvis jeg går tom og ikke får brukt i noen uker. Bruker contunious renewal cream.
Vulpes Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 Men har dere alle brukt continues renewal serum? TS Jeg husker ikke helt, men tror ikke jeg begynte med serumet helt fra starten. Startet vel bare med rens og en krem fra merket. Men begynte å bruke serumet og etter hvert, og har aldri merket oppblomstring av urenheter med det heller. Kan jo være at det hadde vært annerledes om jeg startet med alt på en gang - men er det egentlig anbefalt?
Lykkelitenen Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk utbrudd. Ikke så mange flere kviser, men de var dype og vonde og brukte mye lenger tid på å forsvinne. Men jeg merket med en gang bedring på huden generelt, mye gjevnere og fikk en fin glød. Så nå venter jeg bare på at kvisene også skal begynne å ta etter Bruker glycare lotion, men har også brukt serumet.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #14 Skrevet 13. oktober 2010 MD formulations er det mest oppskrytte overprisa svipet jeg har vært borti!!!
lilljan Skrevet 13. oktober 2010 #15 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tok behandling med md hos hudpleier. Nå husker jeg ikke navnet på alle produktene de brukte. Men jeg fikk skikkelig utbrudd etterpå. Jeg turde nesten ikke å gå i butikken, jeg var full av røde hissige kviser. Etter en uke var de borte og huden var mye bedre
Zinnia Skrevet 13. oktober 2010 #16 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har akkurat bestillt dette serumet og er så spent på å prøve det! Dere som bruker det, tar dere på hver dag? Morgen eller kveld? Er det verd å teste det på kroppen om man har spesifikke problemområder med arr og nupper? Gleder meg til å få pakke i posten nå
Mohini Skrevet 13. oktober 2010 #17 Skrevet 13. oktober 2010 Jep fikk utbrudd, ja, men det var verdt det da jeg så forbedringen av huden etter en måneds tid. Jeg brukte serumet både morgen og kveld.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #18 Skrevet 13. oktober 2010 Kan jeg bruke serumet med rutinen min ellers som er fra dermalogica? TS
cypress Skrevet 13. oktober 2010 #19 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg brukte serumet, morgen og kveld. Det kan helt sikkert kombineres med Dermalogicaprodukter. Kan ikke se hvorfor ikke!
suzie Skrevet 14. oktober 2010 #20 Skrevet 14. oktober 2010 Kan jeg bruke serumet med rutinen min ellers som er fra dermalogica? TS Jeg bruker Continious renewal cream sammen med Dermalogica sheer tint, etter anbefaling fra hudpleieren min (og renseprodukter fra Dermalogica). Har brukt dette i flere år - og er veldig fornøyd. Prøvde en hudkrem fra MD en gang - og fra kanebo en annen (fordi jeg ikke fikk tak i min faste), men har vært absolutt mest fornøyd med dermalogica sin sheer tint. Den gir huden akkurat en passe glød. Jeg liker ikke å se oversminket ut til hverdags (for mye foundation og pudder i ansiktet). Over dette bruker jeg kun concealer og et transparent pudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå