Morea Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 På vegne av verdens søteste venninne fra Vietnam som nettopp har flyttet til Oslo som diplomat har jeg tatt på meg å forsøke å finne dansekurs. Både jazz, hip hop etc, samt salsa og tango er akuelt. Hun snakker perfekt svensk og engelsk, så kommunikasjon er ikke noe problem. Hun jobber og bor i sentrum/Frogner/Majorstuen i Oslo. Hun understreket at det må være for "unge mennesker". Selv er hun i slutten av 20-årene, så ikke fjortiser. Men ikke trim for eldre heller. Og så jobber hun fulltid på dagtid. Tror hun er ute etter et godt miljø og trening. I jobben hun har havner man dessverre litt i en "boble", som er vanskelig å bryte ut av. Og da er det jo ikke noe vits i å bo i vakre Norge i 4 år. Er det noen som har noen tips til et bra sted?? Da hadde hun blitt veldig glad! Egentlig prøver jeg dog å få henne til å begynne på Elixia med meg, men vi får se.
ntbn Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 På vegne av verdens søteste venninne fra Vietnam som nettopp har flyttet til Oslo som diplomat har jeg tatt på meg å forsøke å finne dansekurs. Både jazz, hip hop etc, samt salsa og tango er akuelt. Hun snakker perfekt svensk og engelsk, så kommunikasjon er ikke noe problem. Hun jobber og bor i sentrum/Frogner/Majorstuen i Oslo. Hun understreket at det må være for "unge mennesker". Selv er hun i slutten av 20-årene, så ikke fjortiser. Men ikke trim for eldre heller. Og så jobber hun fulltid på dagtid. Tror hun er ute etter et godt miljø og trening. I jobben hun har havner man dessverre litt i en "boble", som er vanskelig å bryte ut av. Og da er det jo ikke noe vits i å bo i vakre Norge i 4 år. Er det noen som har noen tips til et bra sted?? Da hadde hun blitt veldig glad! Egentlig prøver jeg dog å få henne til å begynne på Elixia med meg, men vi får se. Danseløvene har masse gode tilbud for akkurat den aldersgruppen!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Oslo musikk- og kulturskole og Salsakompaniet er bra danseskoler for unge voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå