Gå til innhold

hva synes dere om denne dørmatten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusselig, traust og kjedelig! Du finner garantert noe finere til ca samme pris!

Skrevet

Seriøst? Trenger du råd for å kjøpe en dørmatte? Også på finn da...

Skrevet

Helt... OK? Jeg syntes ikke det var noe spesielt med den verken i den ene eller den andre retningen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Helt... OK? Jeg syntes ikke det var noe spesielt med den verken i den ene eller den andre retningen.

Enig, det er en helt gjennomsnittlig dørmatte.

Skrevet

Hva er funkjonen til denne dørmatta? Tørke støv av fottøy, skåne gulvet, suge til seg fukt, være til pynt eller flere av funksjonene?

Tror den fungerer mest som pynt.

Matta syns jeg passer veldig godt inn i et maritimt miljø. Feks i båten eller i sjøhuset.

Skrevet

Helt ok, ikke noe jeg ville kjøpt selv, men ikke stygg på noen måte.

Bra folk har forskjellig smak!! :)

Får sommerfølelse av den, så ville evt. lagt den utfor verandadøren om sommeren?

Vil tro den kan være upraktisk foran ytterdøra da den er lys og neppe kan slenges

i vaskemaskinen?

Min dørmatte er i kraftig gummi, bare å spyle av. Ser ut som den på bildet, bare halvparten så dyp, min er altså nesten like brei som ytterdøra, men bare ca 20 cm dyp.

Dørmatte

Skrevet

Ser billig ut. Gå heller for et skikkelig merke, som Prada eller Armani. Koster mer, men du får til gjengjeld mye bedre kvalitet, som varer i årevis.

:)

Skrevet

Liker du dørmatta så kjøper du den! Funker ikke matta slik du forventet kan vel hunden få den?

Skrevet

Huff, unnskyld meg - men den var helt forferdelig :sukk:

Skrevet

Den ville ikke jeg hatt i hus, nei.. Den var ikke særlig fin. Men godt man har forskjellig smak.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...