Lammelåret Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hva gjør du når du kjenner at inspirasjonen og motivasjonen blomstrer, men du har andre ting som må prioriteres? Hvordan bevarer du inspirasjonen lenge nok til å kunne bruke den? Det er nok flere som har merket at gløden som f.eks kan komme når du hører et foredrag eller en spesiell sang, daler mer og mer ettersom timene går og andre ting krever din oppmerksomhet og dine handlinger. Hva gjør du for å ikke gli inn i det vante gamle mønsteret, men istedet ta vare på det som kan lede til endring eller kreativitet? ~ Lammelåret ~
Joyce Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Ta det du har lært i bruk med en gang og bevitne at resultatene funker?
Joyce Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Ta det du har lært i bruk med en gang og bevitne at resultatene funker?
Lammelåret Skrevet 12. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg tror det er altfor lett å se seg selv om uviktig. Å være egoistisk er den største skrekken for noen og dermed lar de seg selv utviske og lar andre ting komme før egne behov. Jeg må: Gjøre det jeg må uten å utsetteOm inspirasjonen er å skrive må jeg skrive stikkord i stedet for å utsette altNoe er mer enn ingenting, å gjøre litt er også noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå