Gå til innhold

Kvalm av Skyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på slanker'n og har funnet ut at Skyr er greit som mellommåltid, da det er ganske sunt og inneholder få kalorier. På vei hjem fra jobb var jeg veldig sulten og kjøpte en Skyr.

Ble mett da den var halvfull og presset i meg resten. Det er tross alt ikke så mye med en Skyr etter 3-4 timer på arbeid. Kjenner meg nå skikkelig stappa og kvalm.

Noen andre som har opplevd det? Trodde Skyr var som yoghurt jeg... Tydeligvis for mye med en hel "boks" eller hva jeg skal kalle det. (p.s var den minste, originale, ikke de der nye, svære)

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Hørtes rart ut. Hvilken type spiste du? Det er nok fordi du fortsatte å spise selv om du var mett :)

Skrevet

Jeg føler også den ordniære Skyr vokser i munnen på meg, men Skyr Frukt er bedre. Nå er riktignok Skyr en ost, og derfor mektigere enn yoghurt.

Skrevet

Hørtes rart ut. Hvilken type spiste du? Det er nok fordi du fortsatte å spise selv om du var mett :)

Den med blåbær.

Men det er så rart at jeg blir så fort mett av den:p Har stor matlyst og var lenge siden sist måltid.

Den er jammen meg mektig!

Skrevet

Jeg føler også den ordniære Skyr vokser i munnen på meg, men Skyr Frukt er bedre. Nå er riktignok Skyr en ost, og derfor mektigere enn yoghurt.

Er Skyr frukt den store?

Kanskje den funker bedre ja:)

Skrevet (endret)

Skyr Frukt er større ja. Føler ikke den er så tung og fast i konsistensen. Finnes i smakene mango, vanilje og jordbær. Førstenevnte er best. ;)

Endret av Stellia
Gjest Alabama
Skrevet

Jeg klarer ikke spise en hel, blir mett av en halv. Synes ikke de er noe gode heller, man blir så tørr i munnen..

Skrevet

Vanlig Skyr er grusomt. Trodde jeg skulle spy i en halvtime etterpå.

Skyr Frukt derimot er nam! Spesielt mango :)

(I de originale Skyr bruker de kunstig søtning, mens i Skyr Frukt bruker de sukker. Kan være noen av oss reagerer på den kunstige søtningen, siden flere av oss blir dårlig av den, men ikke den andre)

Skrevet

Jeg klarer ikke spise en hel, blir mett av en halv. Synes ikke de er noe gode heller, man blir så tørr i munnen..

øø, LOL. Er det mulig å ha så liten magesekk? :P

Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler. Føler meg veldig storspist her jeg sitter når jeg leser svarene her. :sjenert:

1 liten skyr boks er ikke noe problem for meg ihvertfall, spiser gjerne den store boksen med skyr naturell også jeg. Ikke noe problem :filer:

Gjest Alabama
Skrevet (endret)
:ler: Kan ikke skryte på meg å være spesielt storspist! Men jeg elsker mat, god mat! :jepp: Endret av Alabama
Skrevet

Jeg spiser også en stor skyr naturell uten problem! Og gjerne noen frukter ved siden av :)

Skrevet

Hvis jeg er sulten og spiser noe med kunstig sukker blir jeg alltid kvalm, lurer på om det er fordi kroppen tror den skal få "ordentlig" mat og så blir den skuffet :klø:

Skrevet

Den lille frukt skyren blir jeg også kvalm av, orker ikke å spise den. Den nye er mye bedre, og spesielt mango.

Skrevet

Hvis jeg er sulten og spiser noe med kunstig sukker blir jeg alltid kvalm, lurer på om det er fordi kroppen tror den skal få "ordentlig" mat og så blir den skuffet :klø:

Hmm, hadde vært greit hvis min kropp var sånn også! Kanskje jeg fikk mindre lyst på tullmat og mer lyst på ordentlig greier hvis kroppen bare ville samarbeide på det nivået!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...