Gå til innhold

Hva har skjedd med parketten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går over gulvet så knirker det, altså ikke selve treverket, men sokkene. Hva kan være grunnen?

Jeg var borte på ferie og da lånte en leiligheten og det er etter at jeg kom hjem det har blitt sånn. Er ikke sånn hos naboene. Kan det ha blitt vaska med noe som det ikke skulle ha blitt vaska med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg sølte en glass vann på parkettgulvet på soverommet mitt for noen år siden. Jeg trodde jeg hadde tørket opp alt, men det hadde kommet noe vann under kommoden. Nå gnirker det litt der jeg sølte.

Kan de ha sølt noe og ikke tørket opp med en gang?

Skrevet

hmm det er i hele leiligheten. Kanskje hun har vasket med for våt mopp, eller noe?

Irriterende er det ihvertfall, er ikke mulig og gå stille over gulvet her for å si det sånn hehe

Skrevet

Gjelder det bare når du går med sokker, eller er det det samme hvis du går med sko?

Skrevet

Mest sokker. Hørte ikke så mye når jeg tok på meg sko.

• 2 uker senere...
Skrevet

Feil type vaskemiddel, eller et gulv som reagerer på endret luftfuktighet ute?

Hos oss endrer huset og lydene seg med været ute!

Skrevet

Gulvene knirker mer/mindre avhengig av sesongen. Jeg husker ikke lenger når det er verst, for jeg har lært meg å overhøre knirk. Det er helt vanlig at det skjer med gulvene.

• 1 måned senere...
Skrevet

Når jeg går over gulvet så knirker det, altså ikke selve treverket, men sokkene. Hva kan være grunnen?

Jeg var borte på ferie og da lånte en leiligheten og det er etter at jeg kom hjem det har blitt sånn. Er ikke sånn hos naboene. Kan det ha blitt vaska med noe som det ikke skulle ha blitt vaska med?

Det beste er jo å spørre den som lånte leiligheten istedenfor å spørre på et forum.......

Skrevet

Det har gitt seg nå tror jeg?! eller så har jeg bare blitt vant til det. Grunnen til at jeg ikke spurte den personen er fordi ting ble anspent mellom oss når jeg kom hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...